ZLATNA KOŠARICA

Tvrtka Datalab HR dobitnik nagrade za najboljeg tehnološkog dobavljača u Hrvatskoj

Ova nagrada dodjeljuje se za najbolje softversko rješenje namijenjeno krajnjim potrošačima i B2B segmentu

Ilustracija

 Arno Massee/Sciencephoto/Profimedia

Tvrtka Datalab HR je drugu godinu zaredom dobitnik nagrade Zlatna košarica za najboljeg tehnološkog dobavljača u Hrvatskoj.

Ova nagrada dodjeljuje se za najbolje softversko rješenje namijenjeno krajnjim potrošačima i B2B segmentu. Stručni žiri nagrade Zlatna košarica, koju sedmu godinu zaredom u šest različitih kategorija dodjeljuje specijalizirani magazin za maloprodaju i FMCG industriju Ja TRGOVAC, prepoznao je Datalabov "Pantheon" kao poslovni program koji značajno unaprjeđuje prodaju, profitabilnost, efikasnost i reputaciju maloprodavača, distributera i proizvođača u FMCG sektoru.

"U Datalabu već 25 godina razvijamo napredna softverska rješenja te svoju strategiju baziramo na prilagođavanju specifičnostima svakog pojedinog korisnika, kao i na konstantnom ažuriranju zakonodavnih izmjena u našem poslovno-informacijskom sustavu "Pantheon". Upravo to naš ERP čini programom za e-stoljeće i izdvaja nas od konkurencije", izjavio je direktor Datalaba Danilo Tomšić.

U kategoriji "Tehnološki dobavljač godine" našla su se inovativna i kreativna rješenja koja su namijenjena krajnjim potrošačima ili b2b segmentu, od mobilnih aplikacija do softverskih i hardverskih rješenja. U finalu se uz Datalab našle tvrtke ETRANET Grupa i Monri Payments. ETRANET Grupa jedan je od vodećih pružatelja usluga elektroničkih transakcija, Android platnih aplikacija, online booking i smart city rješenje, dok Monri Payments stvara rješenja koja omogućuju unificirano iskustvo plaćanja na svim kanalima i uređajima.

Pobjedu je ponovno odnio Datalab HR, tvrtka koja je u 2021. godini ostvarila rast prihoda u svim segmentima i koja više od 60 posto dobiti ulaže u razvoj. Iz tvrtke u priopćenju još ističu kako njihovo rješenje "Pantheon" omogućuju digitalizaciju i povećanje efikasnosti poslovanja, s ciljem zadovoljavanja potreba 77 tisuća korisnika.

"Maloprodaja, POS terminali, povezivanje na web trgovine i loyalty programe - sve je to moguće u Pantheonu i instantno odgovara na potrebe naših korisnika iz FMCG i Retail industrije, zbog kojih nam je ovogodišnja Košarica i dodijeljena", poručuje Tomšič.

Dodajmo kako institucije Europske unije naglašavaju važnost inovacija za razvoj društva i kao ključnih pokretača gospodarstva bez koje nije moguće ostvariti zelenu i digitalnu tranziciju. Europski parlament donio je niz rezolucija kojima je dodatno ojačao inovacijsku politiku EU-a, poput rezolucije o Uniji inovacija za pametan, održiv i uključiv rast te rezolucije o sinergijama u svrhu inovacija: europski strukturni i investicijski fondovi, Obzor 2020. i ostali europski fondovi povezani s inovacijama i programi EU-a.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
04. studeni 2024 07:01