Jutarnji list i Delo, vodeća izdanja dviju najvećih izdavačkih kuća u Hrvatskoj i Sloveniji, Hanza Medije i Dela, predstavile su danas drugi broj vodećeg biznis magazina u regiji Next Business. Promocija magazina okupila je u Ljubljani stotinjak predstavnika vodećih tvrtki na dva susjedna tržišta koja snažno povezuje gospodarska suradnja. Akvizicije, povezivanje i suradnja u sektorima kao što su energetika, trgovina, prehrambena industrija i turizam neke su hrvatsko-slovenske biznise pogurali do lidera u jugoistočnoj Europi.
Drugi broj magazina Next Business Hrvatska-Slovenija naše čitatelje besplatno očekuje istoga dana, 24. studenoga, u Jutarnjem listu na hrvatskom, a u Delu na slovenskom jeziku. Već prvi broj Next Business magazina Hrvatska-Slovenija osvojio je u travnju prestižnu nagradu Global Media Awards. Najveće medijske kuće iz cijelog svijeta natjecale su se za priznanja u 20 kategorija. U velikoj globalnoj konkurenciji međunarodni medijski žiri svrstao je Jutarnji list na treće mjesto u kategoriji najbolje upotrebe tiska.
Matjaž Han, slovenski ministar gospodarstva, turizma i sporta, istaknuo je kako ova promocija nije samo događanje nije usmjereno samo na gospodarstvo, već na prijateljstvo dviju država koje ima veliki potencijal.
“Suradnja među državama, gospodarstvima i ljudima od ključne je važnosti za budućnost dviju država, ali je prije svega način osiguravanja stabilnosti u ovom svijetu koji se mijenja. Hrvatsku i Sloveniju povezuje duga povijest suradnje, ali i zajedničke vrijednosti”, rekao je Han u svom pozdravnom govoru.
Dodao je kako je upravo promicanje poslovnih veza cilj magazina Next Business.
"Vjerujem da će inicijative kao što je ona između Dela i Hanza Medije, nastaviti graditi mostove i stvarati bolje uvjete za gospodarsku suradnju. Već se veselim idućoj godini i trećem izdanju magazina", poručio je slovenski ministar.
Potpredsjednik hrvatske Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković smatra kako je Next Business dodatno učvrstio odnose između Hrvatske i Slovenije. Osvojena svjetska nagrada samo je dodatna potvrda njegove vrijednosti.
“Uvijek kod susjeda postoji određeni rivalitet koji može biti i dobar, ali moramo raditi na tome da smanjujemo predrasude koje postoje pa da u prijateljskom ozračju gradimo zajedničku budućnost. Hrvatska je danas u velikim infrastrukturnim projektima i velikom investicijskom ciklusu pa mi je drago da su mnoge slovenske tvrtke prisutne u njihovoj realizaciji”, rekao je Butković.
"Ponosni smo na priče koje smo predstavili u ovom izdanju. Osvrnuli smo se na ključne događaje u protekloj godini, velikih poslovnih akvizicija i inovacija. Posebno bih istaknuo priču o tržištu kapitala i mogućnostima koje pruža suradnja između Zagrebačke i Ljubljanske burze. Ovaj projekt ima potencijal da donese nove prilike i dodatno poveže poslovne zajednice naših zemalja. Next Business nije samo magazin, to je zajednička platforma koja nas sve povezuje. Zajedno gradimo budućnost, zajedno otvaramo nova vrata i zajedno ostvarujemo uspjeh", istaknuo je Goran Ogurlić, glavni urednik Jutarnjeg lista.
Bojan Budja, glavni urednik Dela, istaknuo je da Sloveniju i Hrvatsku ne spaja samo povijest, sve više nas spaja i ekonomija. "Novinari obje medijske kuće, u ovdje predstavljenom magazinu koji će sutra biti besplatno uvršten u Delu i Jutarnjem listu, samo pokazuju kolike su mogućnosti suradnje na oba tržišta. Samo zajednički put, utaban poštivanjem reciprociteta, temeljnih vrijednosti i dobrih poslovnih praksi, onaj je koji dokazano donosi rezultate. Takvih je primjera još premalo. Prošle godine ukupna robna razmjena dviju zemalja iznosila je ogromnih 7 milijardi eura. Zašto ne 10 i više? Puno je mogućnosti", poručio je Bojan Budja u Ljubljani.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....