U ČETVRTAK NA KIOSCIMA

Jutarnji list i Delo predstavili drugi broj magazina Next Business Hrvatska-Slovenija, prvog regionalnog biznis izdanja

Promocija magazina okupila je u Ljubljani stotinjak predstavnika vodećih tvrtki na dva susjedna tržišta koja snažno povezuje gospodarska suradnja

Glavni urednik Dela Bojan Budja, slovenski ministar gospodarstva, turizma i sporta Matjaž Han, hrvatski ministar mora, prometa i infrastrukture i potpredsjednik Vlade Oleg Butković i glavni urednik Jutarnjeg lista Goran Ogurlić

 Marko Todorov/Cropix

Jutarnji list i Delo, vodeća izdanja dviju najvećih izdavačkih kuća u Hrvatskoj i Sloveniji, Hanza Medije i Dela, predstavile su danas drugi broj vodećeg biznis magazina u regiji Next Business. Promocija magazina okupila je u Ljubljani stotinjak predstavnika vodećih tvrtki na dva susjedna tržišta koja snažno povezuje gospodarska suradnja. Akvizicije, povezivanje i suradnja u sektorima kao što su energetika, trgovina, prehrambena industrija i turizam neke su hrvatsko-slovenske biznise pogurali do lidera u jugoistočnoj Europi.

image

Promocija poslovnog magazina Next Business Hrvatska - Slovenija

Marko Todorov/Cropix

Drugi broj magazina Next Business Hrvatska-Slovenija naše čitatelje besplatno očekuje istoga dana, 24. studenoga, u Jutarnjem listu na hrvatskom, a u Delu na slovenskom jeziku. Već prvi broj Next Business magazina Hrvatska-Slovenija osvojio je u travnju prestižnu nagradu Global Media Awards. Najveće medijske kuće iz cijelog svijeta natjecale su se za priznanja u 20 kategorija. U velikoj globalnoj konkurenciji međunarodni medijski žiri svrstao je Jutarnji list na treće mjesto u kategoriji najbolje upotrebe tiska.

Matjaž Han, slovenski ministar gospodarstva, turizma i sporta, istaknuo je kako ova promocija nije samo događanje nije usmjereno samo na gospodarstvo, već na prijateljstvo dviju država koje ima veliki potencijal.

image

Slovenski ministar gospodarstva, turizma i sporta Matjaž Han i hrvatski ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković

Marko Todorov/Cropix

“Suradnja među državama, gospodarstvima i ljudima od ključne je važnosti za budućnost dviju država, ali je prije svega način osiguravanja stabilnosti u ovom svijetu koji se mijenja. Hrvatsku i Sloveniju povezuje duga povijest suradnje, ali i zajedničke vrijednosti”, rekao je Han u svom pozdravnom govoru.

image

Slovenski ministar gospodarstva, turizma i sporta Matjaž Han, direktorica Dela Nataša Luša i glavni urednik Dela Bojan Budja

Marko Todorov/Cropix

Dodao je kako je upravo promicanje poslovnih veza cilj magazina Next Business.

"Vjerujem da će inicijative kao što je ona između Dela i Hanza Medije, nastaviti graditi mostove i stvarati bolje uvjete za gospodarsku suradnju. Već se veselim idućoj godini i trećem izdanju magazina", poručio je slovenski ministar.

Potpredsjednik hrvatske Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković smatra kako je Next Business dodatno učvrstio odnose između Hrvatske i Slovenije. Osvojena svjetska nagrada samo je dodatna potvrda njegove vrijednosti.

image

Slovenski ministar gospodarstva, turizma i sporta Matjaž Han i hrvatski ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković

Marko Todorov/Cropix

“Uvijek kod susjeda postoji određeni rivalitet koji može biti i dobar, ali moramo raditi na tome da smanjujemo predrasude koje postoje pa da u prijateljskom ozračju gradimo zajedničku budućnost. Hrvatska je danas u velikim infrastrukturnim projektima i velikom investicijskom ciklusu pa mi je drago da su mnoge slovenske tvrtke prisutne u njihovoj realizaciji”, rekao je Butković.

"Ponosni smo na priče koje smo predstavili u ovom izdanju. Osvrnuli smo se na ključne događaje u protekloj godini, velikih poslovnih akvizicija i inovacija. Posebno bih istaknuo priču o tržištu kapitala i mogućnostima koje pruža suradnja između Zagrebačke i Ljubljanske burze. Ovaj projekt ima potencijal da donese nove prilike i dodatno poveže poslovne zajednice naših zemalja. Next Business nije samo magazin, to je zajednička platforma koja nas sve povezuje. Zajedno gradimo budućnost, zajedno otvaramo nova vrata i zajedno ostvarujemo uspjeh", istaknuo je Goran Ogurlić, glavni urednik Jutarnjeg lista.

image

Glavni urednik Jutarnjeg lista Goran Ogurlić

Marko Todorov/Cropix
image

Promocija poslovnog magazina Next Business Hrvatska-Slovenija

Marko Todorov/Cropix
image

Urednik u Delu Rok Tamše i zamjenica glavnog urednika Jutarnjeg lista i urednica gospodarstva Gordana Galović

Marko Todorov/Cropix

Bojan Budja, glavni urednik Dela, istaknuo je da Sloveniju i Hrvatsku ne spaja samo povijest, sve više nas spaja i ekonomija. "Novinari obje medijske kuće, u ovdje predstavljenom magazinu koji će sutra biti besplatno uvršten u Delu i Jutarnjem listu, samo pokazuju kolike su mogućnosti suradnje na oba tržišta. Samo zajednički put, utaban poštivanjem reciprociteta, temeljnih vrijednosti i dobrih poslovnih praksi, onaj je koji dokazano donosi rezultate. Takvih je primjera još premalo. Prošle godine ukupna robna razmjena dviju zemalja iznosila je ogromnih 7 milijardi eura. Zašto ne 10 i više? Puno je mogućnosti", poručio je Bojan Budja u Ljubljani.

image

Člank Uprave Hanza Medije Igor Cenić, direktorica Dela Nataša Luša, glavni urednik Jutarnjeg lista Goran Ogurlić i glavni urednik Dela Bojan Budja

Marko Todorov/Cropix
image

Promocija poslovnog magazina Next Business Hrvatska - Slovenija

Marko Todorov/Cropix
image

Glavni urednik Jutarnjeg lista Goran Ogurlić, hrvatski ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković, slovenski ministar gospodarstva, turizma i sporta Matjaž Han, direktorica Dela Nataša Luša, član Uprave Hanza Medije Igor Cenić i glavni urednik Dela Bojan Budja

Marko Todorov/Cropix
image

Hrvoje Jelić i Damir Kecko iz PwC-a i glavni urednik Jutarnjeg lista Goran Ogurlić

Marko Todorov/Cropix
image

Predstavnice Philip Morrisa Zagreb Jelena Čabo Aras i Darija Jurica Vuković

Marko Todorov/Cropix
image

Slovenski ministar gospodarstva, turizma i sporta Matjaž Han i hrvatski ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković

Marko Todorov/Cropix
image

Promocija poslovnog magazina Next Business Hrvatska - Slovenija

Marko Todorov/Cropix
image

Predstavnici Ine, direktor marketinških komunikacija Ine Krešimir Katić, direktorica korporativnih komunikacija i marketinga Ine Tamara Karagity i predsjednik Uprave JANAF-a Stjepan Adanić

Marko Todorov/Cropix
image

Glavni urednik Dela Bojan Budja

Marko Todorov/Cropix
image

Promocija poslovnog magazina Next Business Hrvatska - Slovenija

Marko Todorov/Cropix
image

Predsjednik Uprave JANAF-a Stjepan Adanić

Marko Todorov/Cropix
image

Next Business

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. studeni 2024 12:33