Hrvatska, Slovenija i Austrija pokrenule su na tržištu SAD-a zajedničku promotivnu kampanju "Alps-Adriatic-Amazing", koju će provoditi Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i predstavništvo HTZ-a u New Yorku, Slovenska turistička organizacija (STO) i Austrijska nacionalna turistička organizacija (ANTO). Cilj je snažnije pozicioniranje ovih zemalja kao atraktivnih cjelogodišnjih destinacija među američkim ljubiteljima putovanja. "Hrvatska i Slovenija iza sebe imaju puno uspješnih realiziranih projekata u zajedničkom predstavljanju na dalekim tržištima, poput Kine i Australije, a posebno nas veseli što nam se ovom prilikom priključila i Austrija. Očekujemo vrlo dobre rezultate suradnje, posebice kada znamo da tržište SAD-a za hrvatski turizam predstavlja najvažnije daleko tržište. Gosti s dalekih tržišta iznimno su važni jer najčešće putuju izvan glavnih ljetnih mjeseci, te vrlo često posjećuju više destinacija prilikom boravka u Hrvatskoj, te našu zemlju kombiniraju s drugim destinacijama Europe", izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.
Cilj je promocija europe
S američkog tržišta je tijekom prvih devet mjeseci u Hrvatskoj ostvareno preko 680 tisuća dolazaka i više od 1,9 milijuna noćenja, što u odnosu na lani predstavlja rast od 8 posto u dolascima i 7 posto u noćenjima. Gosti s tržišta SAD-a najviše su noćenja ostvarili u Splitsko-dalmatinskoj, Dubrovačko-neretvanskoj županiji te u gradu Zagrebu, a najviše ih se odmaralo u Dubrovniku, Splitu, Hvaru, Rovinju i Zadru. Najviše noćenja ostvarili su u hotelima, objektima u domaćinstvu te nautičkom charteru. Kampanja "Alps-Adriatic-Amazing" uključuje i marketinšku suradnju s magazinom za putovanja Condé Nast Traveler USA, na čijim se kanalima očekuje realizacija više od 12 milijuna impresija. Kako je sredstva za ovu kampanju osigurala Europska unija kroz program Europske putničke komisije (ETC) pod nazivom Co-branding of Promotional Campaigns, kojim je omogućeno sufinanciranje 50 posto ukupne vrijednosti projekta, cilj je i promocija Europe kao vodećeg turističkog odredišta na globalnoj razini.
Kombiniraju više zemalja
"Prošle smo godine zabilježili impresivnih 28 posto rasta noćenja američkih gostiju u Sloveniji, čime smo ostvarili najveći broj do sada. Ove godine bilježimo daljnji rast od 17 posto, što je pokazatelj sve većeg zanimanja američkih turista za našu zemlju. Vjerujemo da udruživanjem snaga na dalekim tržištima, poput američkog, možemo postići još zapaženije rezultate. Ova kampanja priča jedinstvenu priču o regiji koja se proteže od Alpa do Jadrana, nudeći bogato i raznoliko iskustvo. Uvjereni smo da će kampanja ojačati poziciju Slovenije među vodećim europskim destinacijama koje svojom jedinstvenom prirodom i održivim pristupom privlače brojne američke putnike", rekla je Maja Pak Olaj, direktorica Slovenske turističke organizacije. S obzirom na to da se putem kampanje, uz ostalo, želi inspirirati buduće i potencijalne posjetitelje na putovanja u Europu sugestijama i prijedlozima aktivnosti koji uključuju sve tri zemlje, u njezinom su fokusu prirodna baština, kultura, enogastronomija, održivost i inkluzivnost, prezentirani kroz koncept takozvanih sporih, opuštenih putovanja. "Naša istraživanja tržišta pokazala su da mnogi Amerikanci posjećuju Austriju pa onda kombiniraju i odlazak u jednu susjednu zemlju ili čak u više njih. Činjenica je da obilazak južnog dijela Austrije uz posjet Sloveniji i Hrvatskoj američkim gostima pruža poseban doživljaj i novi pogled na europsku turističku mapu", izjavila je Astrid Steharnig-Staudinger, direktorica Austrijske turističke organizacije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....