Mnogo je toga što bih mogao nabrojati kao velike uspjehe u 2024. godini, što smo ih mi u Perutnini Ptuj - Pipo ostvarili zajedničkim snagama, no svakako moram izdvojiti nekoliko ključnih projekata - dodatno jačanje tržišne pozicije našeg brenda Međimursko pile, cjelogodišnju proslavu 50. rođendana našeg brenda Poli, inovacije, društveno odgovorno poslovanje i izvrsne prodajne rezultate.
Naše poslovanje u tekućoj godini jako je dobro, količinski i vrijednosni podaci pokazuju dvoznamenkasti rast i na svježem mesu i na mesnim prerađevinama. Takvim, pozitivnim rezultatskim trendovima dodatno smo ojačali našu tržišnu poziciju. Ujedno smo zaključenjem izgradnje nove moderne farme u Komarnici započeli s realizacijom zacrtane dugoročne strategije poslovanja kojoj je fokus na investicijama i domaćoj proizvodnji.
Kad je riječ o razvoju naših brendova, želim naglasiti da je Perutnina Ptuj - Pipo Čakovec primarno fokusirana na vlastitu proizvodnju i plasman proizvoda isključivo usmjeravamo na hrvatske kupce i potrošače. Najveći su izazovi u mesnoj industriji proizvodnja i isporuka kvalitetnog proizvoda do krajnjeg potrošača, kao i osiguravanje održivosti proizvodnje. Tu su i mnogi vanjski faktori, kao što su klimatske promjene, pandemije ili, pak, regulatorno ograničenje. No, najbitnije je, kao i u svakoj drugoj industriji, biti prilagodljiv i brzo reagirati na promjene.
Kroz kontinuiranu kvalitetu, inovacije proizvoda te brojne promotivne kampanje, POLI je izgradila snažan imidž i jačala lojalnost kupaca, kako u Hrvatskoj tako i u regiji. Ta predanost potrošačima omogućila je brendu POLI da ostane prisutan pola stoljeća u našoj regiji, ali i mnogo šire, od Amerike do Saudijske Arabije.
Naime, naš POLI je ove godine proslavio svoj 50. rođendan.
Tijekom tih svih godina, a u skladu s razvojnom strategijom, brend Poli je širio svoje područje djelovanja na nove kategorije proizvoda, prateći zahtjeve tržišta i potrebe potrošača, počevši od pilećih kobasica pod brendom Poli do uvođenja hrenovki 2016. godine, pileće šunke pod nazivom Poli Hammy (2018.), linije za djecu Poli Kids s nižim udjelom soli (2021.) pa sve do inovativnih pašteta Poli Pate (2022.) i tzv. convenience programa s proizvodima Poli Rolls. Time je brend Poli još više utemeljio svoju poziciju kao sinonim za kvalitetu i raznolikost u svijetu prehrambenih proizvoda.
Uspjeh robne marke Poli dugujemo kombinaciji njegovanja tradicije, ulaganja u očuvanje dugotrajnog povjerenja poslovnih partnera i potrošača, visokih standarda kvalitete i kontinuiranih inovacija prilagođenih suvremenom načinu života te strategija ulaganja u brojne marketinške aktivnosti, uz, naravno, trud svih naših zaposlenika, koji su ujedno i najjači njezini brend-ambasadori, na što sam jako ponosan.
S druge strane, naše Međimursko pile, iako relativno mlad brend na tržištu, uspio je dosegnuti više od 20 posto tržišnog udjela i, prema istraživanjima, ući u top 10 hrvatskih brendova.
Kvaliteta mesa i proizvoda Perutnine Ptuj - Pipo, koje toliko volimo, nije slučajna. Rezultat je tradicije, domaćeg uzgoja i kontrolirane proizvodnje, odnosno svakog koraka proizvodnog procesa, što dokazuju i brojni certifikati kvalitete. Perutnina Ptuj - Pipo od ostalih se europskih proizvođača razlikuje, prije svega, po malim farmama, raspršenim diljem zemlje, u prirodnom okolišu Hrvatske, po kontroliranom uzgoju u zatvorenim peradarnicima i osobnom odnosu te stalnoj brizi kooperanata za dobrobit životinja, što se odražava na prepoznatljivom okusu proizvoda. Upravo ta, visoka razina tehnologije omogućila nam je da još prije tri godine zaslužimo certifikat Antibiotic free, što je bila velika inovacija na tržištu mesa u Hrvatskoj. Tada smo bili prvi proizvođač koji je učinio tako velik pomak prema najvišim standardima uzgoja.
Briga za okruženje u kojem djeluje naša kompanija dio je naše korporativne strategije. Ona nas potiče na razvijanje svijesti i povećanje brige za društvo i okoliš u kojem poslujemo.
Stoga smo na krovove postojećih građevina u Perutnini - Pipo Čakovec sagradili sunčane fotonaponske elektrane Perutnina 1 i Perutnina 2.
Fotonaponske elektrane proizvode električnu energiju pretežno za vlastitu potrošnju s mogućnosti predaje viškova u elektroenergetsku mrežu. To je velik projekt i uspjeh naše kompanije i važan korak k održivom razvoju u cjelini.
Također, već četvrtu godinu zaredom ostvarujemo uspješnu suradnju s društveno odgovornim poduzećem Humana Nova iz Čakovca. To je društveno poduzeće koje djeluje na ublažavanju velikog problema današnjeg društva, integraciji društveno marginaliziranih skupina, zbrinjavanju tekstilnih viškova i brizi o planetu, a nama izrađuje univerzalne promotivne materijale iz recikliranog tekstila. Takvim našim djelovanjem doprinosimo izgradnji tolerantnih društvenih odnosa i uravnoteženom korištenju resursa.
U suradnji s Hanza Medijom i akcijom "U dogovoru s prirodom", sudjelovali smo u akciji čišćenja mora. Iz mora su izvađene stotine automobilskih i kamionskih guma, zahodskih školjki, vrša, starih konopa, uredskih stolica, akumulatora, električnih uređaja, plastičnih boca, velike količine stakla i limenki... Uspješno su održane čak tri velike akcije zahvaljujući kojima danas imamo čišće podmorje na području Dugog Rata, Krvavice i ušća Cetine.
U našem poslovnom modelu ima, naravno, prostora za napredak u mnogim segmentima, a uz tehnološki napredak, upotrebu umjetne inteligencije i predanost poslu svih naših zaposlenika, siguran sam da će PP Pipo u godinama koje slijede snažno i dalje kreirati dodanu vrijednost za naše potrošače, jačati zajednicu u kojoj poslujemo i snažiti našu kompaniju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....