Podižu letvicu

Na Brajdici nema stajanja: Bilježi rast prometa, dovršava se i projekt vrijedan 35 mil. €

Na Brajdici nema stajanja: Ostvaruje rast prometa, a dovršava se i projekt vrijedan više od 35 milijuna eura
Kontejnerski terminal Brajdica
 Matija Djanjesic / CROPIX

Unatoč izazovima koje je donijela ova godina, riječki kontejnerski terminal Brajdica ostvaruje rast prometa. Od velike ekonomske važnosti bit će i dovršetak radova na projektu proširenja željezničkog tunela i kolodvora na Brajdici vrijednom 35,6 milijuna eura, a za mjesec dana kreću i radovi na produbljenju gaza.

Zbog svega toga, ali kako ističu u Upravi, i činjenice da se Rijeka na tržištu uspjela pozicinirati kao točka za kontejnerski promet, optimistično gledaju u budućnost. Također, započeli su radovi i na spojnoj prometnici za drugi novi riječki terminal na zagrebačkoj obali, u zapadnom dijelu grada.

Noćni pogled s Trsata na riječki akvatoriji i kontejnerski terminal - budi sjećanja na neka davna vremena kada je riječka industrija radila danonoćno. Ta vremena i industrija iz Rijeke su iščeznuli, ali na kontejnerskom terminalu Brajdica ipak nema stajanja. Promet je u uzlaznom trendu, kaže HRT-u Žarko Acinger, direktor prodaje Jadranskih vrata - na 13 su posto iznad rezultata od prošle godine.

Na daljnje rezultate svakako će utjecati i, kroz mjesec dana, dovršetak radova na izgradnji intermodalnog kontejnerskog terminala, modernizaciji ovog željezničkog tunela i teretnog kolodvora. Utrostručuju se kapaciteti sa sadašnjih 100 na 300 tisuća TEU jedinica.

Rijeka, 261119.
Obilazak gradilista na projektu Rijeka - Brajdica. Rijec je o projektu vrijednom 35,6 milijuna eura koji zajednicki provode HZ Infrastruktura i Lucka uprava Rijeka.
Foto: Matija Djanjesic / CROPIX
Matija Djanjesic / CROPIX
Obilazak gradilišta na projektu Rijeka - Brajdica

- Rijeka se sve više pozicionira kao centralna luka za Srednju Europu. Važno je napomenuti, što se tereta tiče, da svega 30 posto dolazi s hrvatskoga tržišta. Dakle, tu je promet iz Mađareske, Češke, Srbije, Austrije - budućnost je vezana uz Srednju Europu, kaže Emmanuel Papagiannakis, predsjednik Uprave Jadranskih vrata.

- Mogu reći da smo mi ovu krizu bolje prebrodili nego konkurencija s obzirom na diverzifikaciju tržišta Srednje Europe, zemalja bivše Jugoslavije tako da rezultat toga je i rast koji je kod nas veći nego kod konkurencije. Od prošlogodišnjih 19 vlakova, došli smo na njih 42, dodaje Žarko Acinger.

Idući izazov, koji slijedi za mjesec dana, početak je radova na produbljenju gaza kao osnovnom preduvjetu za održavanje prekooceanskih servisa.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
08. studeni 2024 00:11