Jedno od najvećih svjetskih istraživanja tržišta pokazalo je da je Zvijezda najsnažniji brend u Lijepoj našoj.
Prema rezultatima istraživanja BRANDpuls Agencije za istraživanje tržišta i javnog mnijenja Ipsos, Zvijezdino suncokretovo ulje našlo se na samom vrhu liste kao prvi izbor domaćih potrošača. Preciznije, upravo se to ulje nalazi u gotovo svim kuhinjama diljem Hrvatske i potrošači ga koriste češće nego ulja privatnih robnih marki, priopćili su ih Zvijezde.
Uz suncokretovo ulje, na listi 15 najsnažnijih brendova u Hrvatskoj našla se i Zvijezdina majoneza i to na četvrtom mjestu, tvrdi margarin je zauzeo osmo mjesto, ketchup 11., dok se na 14. mjestu liste nalazi popularni Margo.
- Izvrsni rezultati koje Zvijezda kontinuirano postiže u BRANDpuls istraživanju potvrda su našeg ulaganja u kvalitetu i fokusa da zadovoljimo potrebe potrošača, što nam oni vraćaju svojom vjernošću i na čemu im zahvaljujemo - izjavio je Tihomir Adam, direktor društva Zvijezda plus.
Inače, rezultati Ipsos istraživanja već tradicionalno pokazuju snagu brenda na tržištu korištenjem indikatora BRANDscore koji omogućava uspoređivanje različitih kategorija proizvoda. Pritom se u obzir uzimaju različiti aspekti odnosa potrošača prema brendu, kako oni emocionalni koji najviše govore o doživljaju kvalitete i intenzitetu percepcije branda u svijesti potrošača, tako i sama učestalost korištenja određenog brenda.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....