Nova generacija potrošača

Zbog selfija i smoga najvećoj kozmetičkoj kompaniji porasli prihodi

Smog, selfiji i život gradovima jačaju potražnju za kozmetikom, kazao je Jean-Paul Agon
Ilustracija
 Profimedia, Alamy

Smog, selfiji i život u gradovima jačaju potražnju za kozmetikom, kazao je Jean-Paul Agon, izvršni direktor najveće svjetske kozmetičke kompanije L'Oréala za MarketWatch.

Upravo su navedeni trendovi pomogli L'Oréalu u rastu prodaje od čak sedam posto u prvoj polovici ove godine te skok prihoda od 12 posto na otprilike 2,9 milijardi eura, dok je lani cijena dionica grupacije porasla za 20 posto.

Zagađenje gradova oštećuje ljudsku kožu i kosu zbog čega kozmetičke kompanije zadovoljno trljaju rukama, budući da im raste prodaja šampona, regeneratora, hidratacijskih krema i sličnih artikala. Uz to, kako smatra Agon, život u gradu znači i puno izlazaka i druženja što potrošače potiče da koriste još više proizvoda za uljepšavanje, a pritisak na milenijalce da budu što sličniji sebi na svojim uljepšanim fotografijama objavljenim na Instagramu i drugim društvenim mrežama posljednjih godina veoma pozitivno utječe na prodaju u kompaniji.

- Ako koriste filtere da bi izgledali bolje na internetu, moraju nešto učiniti i u stvarnom životu da bi izgledali bolje. Stoga koriste više kozmetike, više šminke, više paze na lice i kožu – pojasnio je Agon.

L'Oréal u svojoj grupaciji ima i brendove Lancome, Kiehl's i Garnier, a upravo su zagađenje, digitalizaciju i sve više društvenih događaja u ljudskim životima naglasili kao poticaje rasta u njihovoj strategiji. Dodatno, rast urbane populacije, za koju se predviđa da će do 2030. prerasti pet milijardi, također vide kao plus za njihovo poslovanje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. studeni 2024 02:56