dobri rezultati

Unatoč covidu, Brlogu skočila prodaja. Evo koja su im glavna tržišta

Ove godine proizvodnja je preseljena iz Murvice u Zadar, a u planu su i nove investicije - otvaranje beer shopa te kušaonice piva
Ana Teskera i Maja Šepetavc
 Boris Kovacev/Cropix

Rast prihoda od 41 posto i instalacija nove opreme za proizvodnju nabavljene u Kini obilježili su prošlu poslovnu godinu u zadružnoj pivovari Brlog iz Zadra, priopćeno je iz te pivovare.

Glavno je tržište Brlogovih piva, kako su se pohvalili, Zagreb s udjelom od 36 posto, a slijede Zadar (19 posto) i Split (15 posto), a glavni su im kupci distributeri koji opskrbljuju ugostitelje. Putem društvenih mreža i webshopa, ističu u Brlogu, narudžbe stižu iz cijele Europe i ostatka svijeta.

Zadruga Brlog osnovana je 2016. godine inicijalno kao projekt Ane Teskere i Maje Šepetavc. U međuvremenu, broj zadrugara narastao je na 83.

image
Boris Kovacev/Cropix

Iza Brloga su dvije uspješne crowdfunding kampanje tijekom kojih je prikupljeno više od milijun kuna za novu opremu i širenje proizvodnje.

Nedavno je u nadzorni odbor zadruge imenovana voditeljica ureda Europske banke za obnovu i razvoj u Hrvatskoj Victoria Zinchuk.

Ove je godine pivovara preseljena iz Murvice u Zadar, što je otvorilo mogućnost otvaranja vlastitog kanala prodaje. Stoga su u planu nove investicije - otvaranje beer shopa te kušaonice piva.

- Otvaranje kušaonice nova je razvojna faza Brloga. Česta produkcija različitih piva danas je jedan od najvažnijih trendova u craft pivarstvu, a s vlastitom kušaonicom češće ćemo kupcima moći ponuditi nešto novo. Na recepturama se već radi, obavlja se pokusno kuhanje, a sljedeće godine te nove okuse lansirat ćemo na tržište - kaže Ana Teskera.

Dodaje da je unatoč proljetnom lockdownu u 2020. godini ipak nastavljen rast prodaje, a posebno uspješan bio je srpanj.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
03. studeni 2024 02:59