Prva u nizu rekordnih godina

U Tele2 Hrvatska lani uprihodili 1,4 milijarde kuna, najavili veliki rast investicija

Od prošle godine Tele2 Hrvatska broji 897.000 korisnika
Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska
 Tele2 Press

- Prošla je godina bila prva u nizu rekordnih - ambiciozno je kazao Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska na predstavljanju poslovnih rezultata kompanije. Rast prihoda od krajnjih korisnika za 15 posto, a ukupan od sedam posto, rast investicija za 32 posto, povećanje broja korisnika za gotovo sedam posto te 37 posto više zaposlenih podaci su koji svakako dokazuju da Tele2 Hrvatska iza sebe ima izuzetno uspješnu godinu.

Tako su u 2018. ostvarili operativnu dobit od visokih 307 milijuna kuna, dok su investirali oko 90 milijuna kuna. Ove godine namjeravaju tu brojku učiniti duplo većom i investirati čak 200 milijuna kuna. Na tome, kako kaže Pavlinić, mogu zahvaliti Vladi koja je “konačno našla prostora i poslušala njihove argumente” te smanjila naknadu za radiofrekvencijski spektar.

No, za porast broja korisnika ipak je zaslužno unapređenje mreže, proizvoda i usluga, a time i korisničkog iskustva u kompaniji, pohvalio se Viktor Pavlinić. Stoga od prošle godine Tele2 Hrvatska broji 897.000 korisnika koji su kompaniji donijeli rekordnih 803 milijuna kuna. Ukupni prihodi kompanije u 2018. iznose čak 1,4 milijarde kuna.

- Nudimo mnoge usluge koje su jedinstvene na našem tržištu - rekao je navodeći pritom tarifu kompanije koja nudi neograničen broj gigabajta na mobitelu te kućni internet za koji “nije potrebna žica” nego je dovoljno samo uštekati router u struju.

Uz privatne korisnike, ovom je teleoperateru porastao i broj poslovnih korisnika i to za 21 posto, a Pavlinić smatra da je to zbog njihova usmjerenja na mala i srednja poduzeća i pokretanje Business akademije. Riječ je, naime, o platformi koja male i srednje poduzetnike podučava alatima i vještinama digitalizacije poslovanja, objasnio je.

Uz to, predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska naglasio je da će i u 2019. poboljšati usluge za svoje korisnike, a neke od novina krenule su već jučer kada je kompanija za svoje prepaid korisnike, odnosno za one koji kupuju bonove, ukinula naplatu pristupa mreži.

- Prije dvije godine učinili smo to za poslovne korisnike, a sada i dva milijuna prepaid korisnika, koliko ih je ukupno u Lijepoj našoj, kod nas dobivaju točno onoliko koliko plaćaju - zaključio je Pavlinić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
29. travanj 2024 11:48