U Kini raste potražnja za proizvodima hrvatske drvne industrije, ocijenili su u Hrvatskoj gospodarskoj komori.
Rast potražnje za proizvodima hrvatske drvne industrije u najmnogoljudnijoj zemlji svijeta potvrđuje, dodaju u HGK, i međunarodni sajam podnih obloga Domotex Asia/Chinafloor, koji se od 26. do 28. ožujka održava u Šangaju, a na kojem, uz pomoć HGK, izlažu i tri hrvatske tvrtke - Pan Parket, PPS Galeković i Drvoproizvod. Hrvatska je u Kinu u prošloj godini izvezla proizvoda drvno-prerađivačke industrije u vrijednosti od 31,5 milijuna eura, što Kinu čini 10. izvoznom zemljom, poručuju iz HGK.
- Potencijal za jačanje gospodarskih odnosa Kine i Hrvatske je ogroman, stoga ne iznenađuje sve veći interes tvrtki za suradnjom. Naše predstavništvo u Šangaju omogućava hrvatskim tvrtkama da iz prve ruke doznaju što je potrebno za izlazak na kinesko tržište - poručio je Dragan Kovačević, potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam.
U tvrtki Galeković, koja izvozi 75 posto svoje proizvodnje, ističu da im je kinesko tržište logičan sljedeći korak. Dosad su uglavnom izvozili u zemlje regije i Europe, a polako razvijaju i izvoz u Australiju i Indoneziju. U Kinu su, kažu, tek počeli izvoziti i sada im je cilj taj izvoz povećati.
I u Pan Parketu pozorno prate zbivanja u Kini. Na kinesko su tržište zakoračili prije pet godina, upravo na sajmu Domotex, a Kina im je sada treće izvozno tržište, ističu u Pan Parketu, a prenosi HGK u priopćenju.
Ove godine sajam Domotex Asia/Chinafloor obilježava 20. obljetnicu, a na njemu se očekuje rekordnih 55.000 posjetitelja. Na sajmu izlaže više od 1.500 izlagača iz 35 zemalja, zaključuje se u priopćenju HGK.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....