Lijepe brojke

Švedski modni lanac u drugom kvartalu ostvario prihode od 5,4 milijarde eura, rast od 11%

U tromjesečnom razdoblju zaključno s krajem svibnja prihodi H&M-a porasli su 11 posto
Ilustracija, dućan H&M-a
 Profimedia, Alamy

Švedski lanac trgovina odjećom H&M preliminarno je u ponedjeljak izvijestio o solidnom rastu prihoda u drugom fiskalnom tromjesečju, ističući poboljšani odaziv kupaca.

U tromjesečnom razdoblju zaključno s krajem svibnja prihodi H&M-a porasli su 11 posto, na 57,5 milijardi švedskih kruna (5,4 milijarde eura). Iskazani u lokalnoj valuti uvećani su šest posto.

Time je drugi lanac trgovina odjećom u svijetu bilježio rast prihoda iskazanih u lokalnoj valuti četvrto tromjesečje zaredom. U prvom fiskalnom tromjesečju prihodi su im porasli 10 posto. Iskazani u lokalnoj valuti uvećani su četiri posto.

"Modna industrija i dalje doživljava velike promjene a vidimo da naš rad na promjenama vodi u pravom smjeru, iako nas čeka još puno posla i izazova", poručili su iz švedske kompanije.

"Kupci su sve zadovoljniji i promet nam raste i nastavljamo ulagati u transformaciju", stoji u preliminarnom izvješću H&M-a.

U proteklim je godinama grupa bilježila slabije poslovne rezultate i zalihe su joj rasle jer su teško držali korak s okretanjem kupaca kupnji putem Interneta i s oštrijom konkurencijom. Ujedno nisu reagirali dovoljno brzo na nagle promjene u potražnji.

Stoga su počeli ulagati u logistiku, digitalnu tehnologiju i nove formate trgovina, analizirajući mješavinu formata trgovina i robnih marki i čini se da promjene donose prve rezultate.

H&M će objaviti kompletno poslovno izvješće za drugo fiskalno tromjesečje 27. lipnja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 07:00