Upravo objavljeni privremeni nerevidirani rezultati za 2019. godinu, potvrđuju nastavak uspješnog poslovanja i ostvarenje planiranog rasta prihoda i dobiti AD Plastik Grupe. Ostvareni su poslovni prihodi u iznosu od 1,5 milijarde kuna što predstavlja rast od 17,1 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Prihodi u matičnom društvu veći su za 17,3 posto i iznose 1,1 milijardu kuna.
Početak serijske proizvodnje novih modela vozila i prodaja alata za ta vozila uvelike su utjecala na rast profitabilnosti pa tako EBITDA Grupe iznosi 194,8 milijuna kuna i bilježi rast od 20,4 posto, dok je u matičnom društvu porasla 49,2 posto i iznosi 121,1 milijun kuna. Dobit grupacije veća je za 10,4 posto i iznosi 98,6 milijuna kuna, a u matičnom je društvu nešto iznad prošlogodišnje i iznosi 89,7 milijuna kuna.
„Unatoč izazovima na automobilskom tržištu, rezultati nam potvrđuju ispravnost naše vizije, strategije i poslovnih odluka koje donosimo. Trend rasta naše grupacije i dalje je iznad kretanja tržišta na kojima poslujemo, što ujedno pokazuje kako smo izabrali dobar smjer razvoja poslovanja. Protekla je godina bila iznimno zahtjevna za naše proizvodne lokacije, posebice u Hrvatskoj. Uspješno smo započeli serijsku proizvodnju nekoliko novih i vrlo značajnih projekata među kojima su najznačajniji Clio 5 i Ford Puma te redizajnirani Twingo i Smart. Popunili smo kapacitete u Hrvatskoj, a novi poslovi u vrijednosti od 157,9 milijuna eura, ugovoreni za rusko tržište, značajno će popuniti kapacitete naših ruskih lokacija. Uz nove poslove na ruskom tržištu, ugovoreno je i 57 milijuna eura vrijednosti novih poslova na europskom tržištu.“, izjavio je Marinko Došen, predsjednik Uprave AD Plastik Grupe.
Unatoč značajnom investicijskom ciklusu, rastom operativnog poslovanja poboljšani su pokazatelji neto financijskog duga u odnosu na EBITDA koji iznose 2,26 na razini Grupe.
„Sigurnim smo korakom zakoračili u još jednu poslovnu godinu koja nosi nove izazove i prilike, a vjerujem i uspješne rezultate. Pred nama su pripreme naših lokacija u Rusiji za prihvat novih projekata i stabilizacija proizvodnje na hrvatskim lokacijama. Postavili smo ambiciozne planove i ciljeve, a njihova realizacija od nas iziskuje visoku razinu usredotočenosti. Rezultati koje ostvarujemo dodatna su nam motivacija i poticaj, ali istovremeno obaveza i odgovornost prema svim našim dionicima da nastavimo smjerom daljnjeg rasta i razvoja Grupe.“, izjavio je Došen.
Vrijednost dionice ADPL u izvještajnom je razdoblju porasla za 8,5 posto i njezina je cijena na dan 31. 12. 2019. godine iznosila 191 kunu. Prema dividendnoj politici AD Plastik Grupe i ostvarenim rezultatima, u prošloj je godini isplaćena dividenda od 12,5 kuna po dionici.
AD Plastik jedan je od vodećih dobavljača automobilske industrije u Istočnoj Europi. Ima osam tvornica u pet zemalja u kojima razvija i proizvodi komponenti za interijere i eksterijere vozila. Radi se milijun različitih dijelova godišnje za preko osamdeset modela vozila koji se isporučuju u 24 zemlje diljem svijeta. AD Plastik grupa zapošljava oko 3.000 talentiranih zaposlenika
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....