Leko Atlanticov partner

‘Sezona je bila loša, ali spasio nas je poziv‘

Zbog pandemije plasman je bio otežan. U turizmu je tvrtka Leko imala tek petinu prošlogodišnjeg plasmana
Josip Leko, vlasnik ribnjaka s ikrom u rukama ispred stroja za punjenje bočica ikrom
 Vladimir Ivanov/Cropix

Josip Leko, vlasnik zagrebačke tvrtka Leko, koja u dolini Gacke, blizu mjesta Sinac, ima ribnjake u kojima uzgaja poznatu gacku pastrvu, isporučila je Atlantic Grupi pet tona fileta pastrve koji su prerađeni u novu paštetu od pastrve Argeta.

Od te količine trebalo bi se proizvesti oko 100.000 komada pašteta. Proizvod će se uskoro naći na policama Konzuma.

Očekuje narudžbe

Tako će ovo ribogojilište postati strateški partner Atlantic Grupe te će isporučivati filete pastrve za potrebe proizvodnje Argete od pastrve. Josip Leko otkriva da je cjelokupan iznos računa podmiren. Ono što je najvažnije, očekuje daljnje narudžbe.

"Moramo vidjeti kako će taj proizvod prihvatiti potrošači, i kojom dinamikom će ići narudžbe. Također, moramo vidjeti možemo li mi s još nekim proizvodima ući na police Konzuma. Prije svega s kavijarom i dimljenim filetom pastrve. To su naši premium proizvodi", pojašnjava Josip Leko, koji priznaje da ga je poziv iz Atlantic Grupe ugodno iznenadio.

Leko kaže da je zbog podbačaja turističke sezone bio vrlo otežan plasman njegovih proizvoda u hotelske kuće. "Naš najveći kupac je Valamar Riviera, a potom Jadranka iz Malog Lošinja. Tu je i niz ostalih većih i manjih hotelskih kuća. Zbog pandemije, što je rezultiralo manjim brojem turista, plasman je bio otežan. U turizmu smo imali tek petinu prošlogodišnjeg plasmana. Možda čak nešto i manje", otkriva Josip Leko.

Dio svježe gacke pastrve plasirali su ove godine u Lidl. "Nismo postigli nekakvu cijenu, ali nismo imali izbora", kaže Leko.

Kavijar ima perspektivu

Što se tiče izvoza, ove godine je, pojašnjava Josip Leko, iznimno velika konkurencija jer je veliki dio uzgajivača iz Italije i Turske prisutan na tržištu s cijenama koje tvrtka Leko ne može postići.

"Pokušavamo ući na police Kauflanda. Kada bismo u tome uspjeli, to bi nam jamčilo dugoročnu stabilnost u poslovanju i plasmanu. Kavijar uglavnom plasiramo u hotelske kuće i u sushi restorane. Nešto smo izvezli u Švicarsku, a sada nam predstoji povratak na tržište SAD-a, gdje smo ga također bili izvozili. Kavijar bi u budućnosti trebao biti vrlo značajna proizvod. Taj proizvod Ima perspektivu jer tržište jako dobro reagira na njega. Zato bi nam bilo jako važno kada bismo s njim ušli na police Konzuma ili nekog drugog domaćeg lanca", kaže Leko.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. studeni 2024 00:23