Ne sluti na dobro

Problemi za popularnu low-budget aviokompaniju: Otkazi nisu isključeni u ovom trenutku

Ryanair već je pretrpio štetu zbog prizemljenih 737 Max model
Piloti kompanije Ryanair
 Yves Herman / REUTERS

Prvi čovjek irske low budget aviokompanije Ryanair, Michael O'Leary izjavio je za Guardian kako ne može isključiti rezanje broja zaposlenika, ako Boeing 737 Max, zbog istrage dviju avionskih nesreća, ostane prisilno prizemljen dulje nego što je planu.

Nakon što je dobit tog prijevoznika u prvom kvartalu ove godine pala za 24 posto, O'Leary je izjavio kako su na to znatno utjecale odgode u vraćanju zloglasnog 737 Max-a u funkciju. Naime, Ryanair je naručio 135 zrakoplova tog modela, pri čemu bi prvih pet trebalo biti isporučeno ove jeseni, no ako istražitelji ne procjene da je 737 Max siguran za let, Ryanair će ih morati držati prizemljene. Problem je što je aviokompanija polagala nade da će upravo sa širenjem svoje mreže s modelima 737 Max prebroditi pad u njihovim poslovnim rezultatima s kojim se suočavaju.

O'Leary je upozorio da njegova kompanija neće imati nijedan od tih modela spreman za ljeto 2020. godine, ako se Boeing „ne sabere” i ne zadovolji sigurnosne kriterije koje pred njih postavljaju regulatori.

Ryanair, inače najveća niskobudžetna aviokompanija u Europi, već je pretrpio štetu zbog prizemljenih 737 Max modela jer su bili prisiljeni smanjiti svoje poslovne projekcije za iduću godinu i ukinuti čak 30.000 planiranih letova, a upozorili su i kako će možda biti primorani zatvarati svoje podružnice u zračnim lukama. Ako do toga dođe, požalio se Ryanairov šef, otkazi nisu isključeni kao opcija.

O'Leary je također upozorio da bi Ryanair mogao ukinuti dio svojih linija u Ujedinjenom Kraljevstvu ako dođe do 'tvrdog Brexita'.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
13. studeni 2024 00:08