Prihodi revizorsko-konzultantske kompanije Deloitte rastu desetu godinu zaredom, a prethodne su fiskalne godine uprihodili visokih 46,2 milijarde dolara, odnosno 9,4 posto više nego lani. Tako je tvrtka kombinacijom organskog rasta, strateških akvizicija i uspješnih investicija, kako su priopćili iz Deloittea, zadržala vodeću poziciju u okviru svjetski poznate “Velike četvorke”, najvećih kompanija iz sektora konzultacija i financija (uz Deloitte, to su PwC, Ernst & Young i KPMG).
- Rezultati za financijsku godinu 2019. potvrda su Deloitteove strategije isporuke visokokvalitetne i globalno ujednačene usluge našim klijentima te istodobnog služenja javnom interesu i rada na obnovi povjerenja u tržišta kapitala. Razvili smo i unaprijedili svoju ponudu kako bismo zadovoljili trenutačne potrebe klijenata i one koje tek nastaju te smo povećali ulaganja u učenje i razvoj kako bismo izgradili radnu snagu sa širokim znanjem, sposobnostima i najnaprednijim uvidima - izjavio je Punit Renjen, globalni predsjednik Deloittea.
Najbrži rast, onaj od 15,2 posto, Deloitte je pritom ostvario od konzultantskih usluga, odnosno od pružanja pomoći vodećim organizacijama u osmišljavanja, isporuci i vođenju njihovog budućeg poslovanja. Na drugom mjestu po visini prihoda na globalnoj razini našao se odjel poreznih i pravnih usluga s rastom od 8,5 posto.
Kada se pogleda rast poslovanja po regijama, najbrže je rastao prihod Azijsko-pacifičke regije, priopćili su iz kompanije, i to 11,6 posto, koji slijede prihodi Sjeverne i Južne Amerike sa stopom rasta od 10,4 posto, te na kraju prihod Europe, Bliskog istoka i Afrike (EMEA) sa stopom od 7,9 posto.
Osim prihoda, Deloitte se može pohvaliti i rastom broja zaposlenika. Naime, u protekloj financijskoj godini, koja je zaključena sa zadnjim danom svibnja 2019., zaposlili su više od 90.000 stručnjaka, što je devet posto više nego godinu ranije. Deloitte trenutno zapošljava oko 312.000 ljudi diljem svijeta.
Uz to, Deloitte je prema najnovijem izvješću Brand Finance Commercial Services 50 za 2019., pretekao konkurente iz „Velike četvorke“ i postao najvrjedniji i najjači komercijalni brend za pružanje usluga na svijetu. Vrijednost brenda pritom je narasla 42 posto u odnosu na prošlu godinu, odnosno otprilike 30 milijardi dolara, što je više nego bilo koje drugo društvo u sektoru pružanja profesionalnih usluga.
- U proteklih smo se nekoliko godina odlučili za discipliniran pristup izgradnji dosljednog i jedinstvenog globalnog branda. Danas ljudi Deloitte vide kao organizaciju koja klijentima pruža izuzetne usluge, zadržava povjerenje javnosti, brine o svojim zaposlenicima i pridonosi dobrobiti zajednice – smatra Zlatko Bazianec, partner u Odjelu poslovnog savjetovanja i rukovoditelj hrvatskog ureda.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....