Jedan od vodećih svjetskih proizvođača piva, Molson Coors pokrenuo je niz novih globalnih ciljeva za pakiranje kako bi smanjio količinu plastike u ambalaži s ciljem da se do 2025. godine 100 posto ambalaže može ponovno upotrijebiti, reciklirati, kompostirati ili biorazgradivi.
Tvrtka također jača svoje ciljeve s namjerom smanjenja emisije ambalaže, korištenja više recikliranih materijala u plastičnoj ambalaži i poboljšanja rješenja za recikliranje na ključnim tržištima. Tim je povodom kompanija usvojila nove obveze za ambalažu pod nazivom 'Naš pivski trag za 2019.' kao dio godišnjeg izvješća o održivosti.
- Kao globalna pivovara s jakim obiteljskim naslijeđem, našu odgovornost u smislu proizvodnje održivije budućnosti uvijek smo shvaćali ozbiljno. Plastični otpad predstavlja jasan ekološki izazov, a kao tvrtka koja se bavi pakiranim proizvodima za široku potrošnju, imamo važnu ulogu u rješavanju globalne krize plastičnog otpada - izjavio je Mark Hunter, izvršni direktor tvrtke Molson Coors.
Izvješće navodi i pojedinosti o izvedbi tvrtke u kontekstu održivih ciljeva programa 'Naš pivski trag za 2025.' te njegovih nedavno odobrenih ciljeva za smanjenje emisija temeljenih na znanosti, a koji su u skladu s Pariškim sporazumom o klimatskim promjenama.
Inače, Molson Coors pivovara u čijem se portfelju nalaze Staropramen, Miller Lite, Blue Moon, ali i brojni drugi brendovi, do sada je postigla nultu stopu otpada na odlagalištima u 17 svojih pivarskih i proizvodnih pogona, što predstavlja poboljšanje za tri lokacije tijekom prošle godine. Osim toga u proteklih 10 godina prema svojim uzgajivačima ječma uputili su više od 20 milijuna dolara, a sve s ciljem boljeg upravljanja rizicima vezanim za klimu
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....