Nova akvizicija

Orbico proširio portfelj i kupio vodećeg distributera proizvoda BAT-a, Nestlea i Duracella

Ugovor o kupnji Orbico je potpisao s Holsonom i grupacija je sada preuzela 60 posto kompanije
Branko Roglić, vlasnik tvrtke Orbico
 Boris Kovačev / CROPIX

Orbico Grupa kupila je tvrtku Interbrands Marketing & Distribution, inače poznatu kao distributer proizvoda Philip Morrisa, BAT-a, Danonea, Nestlea, Duracella i mnogih drugih. Ugovor o kupnji Orbico je potpisao s Holsonom, tvrtkom registriranom u Cipru, a sada je i odobren od strane regulatora. Grupacija je preuzela 60 posto rumunjske kompanije, dok će preostalih 40 posto preuzeti kroz sljedeće tri godine.

Orbico Grupa vodeći je distributer velikog broja svjetski poznatih brendova proizvoda za njegu i ljepotu, prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, tehničkih i električnih uređaja te farmaceutskih proizvoda, igračaka, tekstila, cigareta, kao i motornih ulja. Neki od njih su, primjerice, Pringles, Heineken, Red Bull, Lavazza, Raid, Ariel, Pampers, Barbie i Braun, a sada je svom širokom asortimanu marki dodao i one Interbrandsove.

Posljednja akvizicija Orbica dodatno povećava njegov značaj na tržištu distribucije robe široke potrošnje, a posluje na 20 tržišta. Osim u Hrvatskoj, Orbico se bavi distribucijom proizvoda i u Poljskoj, koja mu je zapravo vodeće tržište, te u Rumunjskoj, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Srbiji, Kosovu, Albaniji, Makedoniji, Bugarskoj, Moldaviji, Ukrajini, Bjelorusiji i Rusiji, kao i u Njemačkoj i Austriji.

Ukupni prihodi grupacije lani su iznosili više od dvije milijarde eura, a zapošljavaju oko 8000 radnika.

Prihod Interbrandsa, pak, iznosi oko 200 milijuna eura, a imaju oko 2000 zaposlenika.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
03. studeni 2024 04:08