Neki od najvećih svjetskih poslodavaca poput Nestlea i L'Oreala otkazali su poslovna putovanja svojih zaposlenika kako bi smanjili širenje koronavirusa i tako umanjili udarac globalnoj ekonomiji.
Nestle je najveći svjetski proizvođač hrane i pića, a odgodio je sva putovanja do sredine ožujka (za sada), dok su u L'Orealu, vlasniku brendova kao što su Lancome i Maybelline, produžili ograničenje do kraja ožujka. S druge pak strane, British American Tobacco (BAT) smanjio je putovanja djelatnika na minimalna, odnosno na ona nužna, a Coca-Cola i Kraft Heinz izbjegavaju zemlje sa zabilježenim slučajevima zaraze.
Stoga ne čudi briga avioindustrije i hotelijera koji, kako piše Bloomberg, najavljuju lošije poslovne rezultate kao posljedicu epidemije. Air France, primjerice, očekuje gubitak od čak 200 milijuna eura.
Svjetske kompanije u drugim sektorima otkazale su sve događaje, a mnoge ohrabruju svoje zaposlenike da rade od doma.
Ipak, u modnoj je industriji situacija drukčija. Većina je luksuznih brendova odbila otkazati svoje proljetne revije u Parizu koje okupljaju modele, potrošače i novinare iz svih dijelova svijeta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....