Proizvođač igračaka Mattel najavio je da namjerava smanjiti broj zaposlenih za 2.200 ljudi, što predstavlja 22 posto njegove ukupne radne snage izvan proizvodnje.
Tvorac svjetski poznate lutke, kultne Barbie, i drugih igračaka najavio je smanjenje broja zaposlenih u svom poslovnom izvješću za drugo ovogodišnje tromjesečje u kojem su mu prihodi pali četvrti kvartal za redom, piše portal flipboard.com, ali i drugi svjetski mediji. Otpuštanja viška zaposlenih počela su, pojašnjava se u medijima, ovoga tjedna i dio su 650 milijuna američkih dolara vrijednog programa ušteda. Iz kompanije, čije je sjedište u kalifornijskom El Segundu, istakli su kako su otpuštanja usmjerena na zaposlene u uredima i pratećim djelatnostima.
Mattel je krajem prošle godine zapošljavao oko 28.000 radnika diljem svijeta. Prošlu je godinu, prema objavljenim podacima, zaključio s gubitkom od 1,1 milijarde USD. Prihodi od prodaje iznosili su mu 4,9 milijardi USD, ili 11 posto manje nego godinu ranije. Dio gubitaka, ističu u svjetskim medijima, vezan je uz izmjene u poreznom sustavu SAD-a. U drugom ovogodišnjem tromjesečju prihodi od prodaje Mattela pali su 14 posto i iznosili su 841 milijun USD.
Dio rezanja troškova u Mattelu je i prodaja tvornica u Meksiku, što su također najavili iz kompanije. No, vezani su i uz promjenu poslovne filozofije Mattela, koja ide za tim da se od proizvodnje okrene razvoju intelektualnog vlasništva.
Unatoč takvim poslovnim rezultatima, prodaja dva najznačajnija Mattelova brenda - Barbie i Hot Wheels, nastavila je rasti. Tako je prodaja lutke Barbie u drugom ovogodišnjem tromjesečju porasla 12 posto, a Hot Wheelsa 21 posto.
Analitičari ističu da Mattel kaska za konkurentima u segmentu digitalnih medija, posebno kada je riječ o razvoju aplikacija, filmovima i televizijskim emisijama. Toga je, čini se, svjestan i novi šef uprave Mattela Ynon Kreiz, koji je na čelnu poziciju u kompaniji zasjeo u travnju, a nekad je radio u Marker Studios, digitalnoj kompaniji u vlasništvu kompanije Walt Disney. Ipak, dio analitičara upozorava da je još uvijek nejasno u kojem će se pravcu kompanija razvijati. Unatoč tome, Kreiz smatra da Mattel ima velik potencijal i da će se dalje uspješno razvijati.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....