U proteklih godinu dana Ikea je u Hrvatskoj ostvarila promet od otprilike 815,3 milijuna kuna, odnosno čak 12,5 posto veći nego lani, priopćili su iz kompanije. Pritom su Hrvati u preko 20 posto slučajeva svoj namještaj kupovali putem interneta čime je Lijepa naša zasjela na drugo mjesto u Ingka grupi.
Preciznije, u poslovnoj godini koja je završila zadnjim danom kolovoza, u hrvatskoj Ikei prodano je ukupno 13,8 milijuna proizvoda, pri čemu je 62,5 posto činio namještaj, dok se preostalih 37,5 posto prodanih artikala odnosi na ukrase i dodatke za dom. Hrvatima najomiljenija kolekcija namještaja bila je LACK serija, u kojoj je prodano oko 52.500 proizvoda, dok su najpopularniji dodaci za dom bili OFTAST tanjuri i zdjele, a većinu namještaja Hrvati su kupili u bijeloj boji. Ipak, najveći rast među Ikeinim proizvodima zabilježila je prodaja kuhinja i to od čak 22 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
- Odličan rast prometa u petoj godini poslovanja tvrtke Ikea Hrvatska čini nas iznimno ponosnima i potvrđuje kako su građani u Hrvatskoj dobro prihvatili naša rješenja za bolji život kod kuće. Broj zaposlenih u tvrtki IKEA Hrvatska danas je za 25 posto veći nego lani u isto vrijeme - istaknula je Sara Del Fabbro, direktorica Ikea Hrvatska i glavna direktorica Ikea Jugoistočna Europa, te se pohvalila otvaranjem četvrtog dostavnog centra u Dubrovniku te centar za planiranje kuhinja u Splitu, koji je prvi centar tog tipa u tom dalmatinskom gradu.
- U skladu s transformacijom kojom prolazi Ingka Grupa, i u budućnosti ćemo razvijati nove formate prodaje kako bismo bili još dostupniji – kazala je.
Trgovački lanac namještajem na zagrebačkoj Rugvici od rujna prošle godine pa do kraja kolovoza ove godine posjetilo je više od 1,8 milijuna ljudi, dok je hrvatska web stranica centra ostvarila preko 15,8 milijuna posjeta. Pritom je zabilježeno gotovo 80.000 narudžbi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....