Kreativna agencija „I to nije sve!“ objavila je kako želi pomoći malim domaćim tvrtkama koje je kriza izazvana korona virusom najviše ugrozila kako bi se što brže vratile na tržište.
„Ima nas skoro 30 u agenciji i odlučili smo se staviti na raspolaganje malim tvrtkama ako trebaju branding ili rebranding usluga i proizvoda, izradu komunikacijske i poslovne strategije, redefiniranje poslovnog modela, digitalnu kampanju ili novi dizajn ambalaže proizvoda“, kaže nam Alen Kekić, vlasnik agencije.
Objašnjava nam kako zbog krize imaju „višak resursa“, ali poslovanje im trenutno nije ugroženo i neće otpuštati. Na ovaj način, izračunao je Kekić, kao pomoć poduzetnicima nude svojih 300 radnih sati ukupne vrijednosti oko 100 tisuća kuna.
Među njihovim klijentima su, inače, Ikea, Bipa, Kaufland i druge velike kompanije, a poslovni prihodi agencije „I to nije sve!“ lani su bili oko osam milijuna kuna. Neki su im projekti sada prolongirani, ali morali aplicirati za državne potpore. „Držimo se, ali nam se smanjio intenzitet poslovanja zbog krize uslijed COVID-19 pandemije“, kaže Kekić. Dodaje kako nemaju čarobni štapić za ovu situaciju sada, ali „možda možemo pomoći tvrtkama da šteta za poslovanje bude što manja te da ubrzaju povratak na tržište. Mogu nam se javiti i oni koji si dosad nisu mogli priuštiti marketinšku agenciju“, kaže.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....