Frames Page jedini je hrvatski startup koji je predstavio svoj inovativni model na najvećem europskom digitalnom summitu u Sofiji u sklopu Europskog tjedna digitalnih tehnologija i inovacije.
Na Webit festivalu koji organiziraju povjerenstvo Europske komisije za digitalno društvo, bugarska Vlada i Webit fondacija okupilo se više od 7 tisuća ljudi iz 110 zemalja, među njima više od 600 predstavnika država i vlada, najvažnijih ljudi digitalne transformacije zemalja i direktora najmoćnijih kompanija. Među dvije tisuće startupa odabrano je njih 150 koji su pred europskim političarima i investitorima predstavili svoja rješenja.
Među njima, kao jedina iz Hrvatske, bila je Dora Plišić, osnivačica Frames Pagea, disruptivnog hrvatskog startupa koji je lansirao potpuno novi multikanalni način kupovine, koja je više od 10 godina bila trade menadžer za Europu u najvećoj svjetskoj kompaniji za proizvodnju optičkih materijala - PPG.
Frames Page proglašen je “Uberom za naočale” kao prvi webshop u Hrvatskoj za prodaju naočala i leća po dvostruko nižim cijenama nego u optikama I sa snažnim fokusom na korisničko iskustvo na svim točkama susreta kupaca sa uslugom. A u Sofiji su predstavili model koji bi mogao biti implementiran i u Finskoj i u Poljskoj.
- U Sofiji smo predstavili novi, multikanalni model prodaje kojim smo tri puta povećali prosjek kupovine po kupcu u optičkoj industriji – rekla je Dora i dodala - Kako smo to postigli? Jednostavno, uklonili smo prepreke kupcima. Povezali smo digitalne platforme i online iskustvo integrirali s prednostima offline kupovine. Stvorili smo inovativni multikanalni model prodaje koji pokazuje izuzetno dobre rezultate. U Sofiji smo dogovarali ekspanziju ovog modela u skandinavske i zemlje istočne Europe s investitorima iz Finske i Poljske.
Frames Page koristi napredne tehnologije koje omogućavaju virtualna isprobavanja čak i ako nemate internet, omogućava fizički kontakt s naočalama dok pijete kavu, a da pritom ne morate hodati do dućana tako da kupovina postaje ugodna kao susret s prijateljima, a izbor jednostavniji uz pomoć profesionalnog asistenta na web aplikaciji.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....