Izvršna direktorica američkog proizvođača automobila General Motorsa, Mary Barra ovaj tjedan najavila je će do 2025. godine kompanija uložiti 20 milijardi dolara u razvoj električnih vozila.
Dio je to njihove tranzicijske strategije kojom se žele od proizvođača automobila s motorima s unutrašnjim izgaranjem profilirati i kao jedni od vodećih proizvođača električnih vozila. Dio te strategije uključuje i prelazak na modularnu platformu za električna vozila te novu baterijsku tehnologiju 'Ultium' zahvaljujući kojoj bi cijena baterija mogla biti puno niža. Tako bi, cijena baterije za njihov električni model Chevrolet Bolt mogla biti čak do 45 posto jeftinija.
Osim cijene, nova tehnologija trebala bi omogućiti i veći doseg vozila te se spominje 650 i više kilometara s jednim punjenjem baterije. S nižom cijenom električnih automobila i snažnijim, tj. učinkovitijim baterijama, riješili bi se neki od najvećih problema na tom tržištu, piše Reuters.
Na krilima novih ulaganja i razvoja tehnologije, u General Motorsu nadaju se da će do 2025. u SAD-u i Kini povećati godišnju prodaju e-vozila na milijun. Pred njima je veliki izazov jer su prošle godine u SAD-u prodali oko 16.400 modela Chevrolet Bolt EV te oko 60 tisuća modela Baojun E-Series u Kini, koji su napravili u suradnji s partnerskom tvrtkom SAIC Motor. Što se tiče Muskove Tesle, kojoj se GM želi približiti, kompanija je prošle godine prodala 367.500 električnih vozila diljem svijeta, od čega 223 tisuće samo u SAD-u.
Tijekom sljedeće tri godine iz kompanije su najavili čak 20 novih električnih vozila na globalnom tržištu, a prvi modeli nove elektrificirane generacije bit će GMC Hummer koji bi na tržište trebao izići iduće godine, dok bi Cadillac Lyriq u prodaju trebao biti pušten 2022. godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....