Socijalne distance u vrijeme koronavirusa ne drže se samo ljudi, nego i poznati svjetski brendovi, koji su to željeli pokazati novim vizualnim identitetima.
McDonald's, Coca-Cola, Audi i Volkswagen samo su neki od konglomerata koji na simboličan način ljudima pokušavaju prenijeti poruku epidemiologa – držite razmak i socijalnu distancu.
Tim je povodom najpopularniji lanac brze hrane, McDonald's odlučio razdvojiti svoje poznato slovo 'M' čiji su redizajn objavili i na društvenim mrežama.
Novi izgled svog loga Coca – Cola je objavila na Time Squareu u New Yorku, kako bi ljude potaknula na držanje socijalne distance. U istom smjeru krenuli su i u Audiju, koji je razdvojio svoje krugove te Volkswagen, koji je ostavio veći prostor između dva slova u oznaci.
No, čak i u ova krizna vremena ovakve 'male geste' ne nailaze uvijek na pozitivne kritike, a tome svjedoče brojne frustrirane reakcije javnosti. I dok je tek nekolicina pohvalila simbolični čin kompanija, drugi su ih osudili, a najveća lavina kritika došla je upravo od strane struke.
Douglas Seller, kreativni direktor Siegel + Gale agencije, za CNN poručio je kako se ovakvim činom svjetski divovi zapravo ismijavaju s kriznom situacijom.
- Naša trenutna globalna situacija nije šala. Ovo je ozbiljan problem, a brendovi koji sada rade na ovakvom redizajnu logotipova pokazuju svoju neozbiljnost. Bilo bi bolje da su poput nekih učinili nešto korisno – kazao je Seller.
S druge pak strane Brian Braiker, glavni urednik Ad Agea, istaknuo je kako je sada vrijeme da poznati brendovi pruže 'stvarnu i smislenu uslugu', referirajući se pri tome na mnoge modne kuće poput Gapa i LVMH-a koji su svoje pogone prenamijenili u proizvodnju maski, zaštitne opreme i dezinfekcijskih sredstava.
- Realno sagledavanje situacije i razumijevanje je ono što nam sada treba. Ako ne možete ponuditi ništa pametno, onda je bolje da šutite – zaključio je.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....