Atlantic Grupa prodala je njemačkom Genuportu poslovno područje sportske i funkcionalne prehrane, koje uključuje brendove Multipower, Champ i Multaben, što predstavlja nastavak prodaje nestrateških operacija, izvijestili su u utorak iz Atlantica.
Genuport je dugogodišnji partner Atlantica u distribuciji sportske i aktivne prehrane, a prodano poslovanje je u 2018. godini ostvarilo 133,7 milijuna prihoda, što je činilo 2,5 posto ukupnih prihoda od prodaje Atlantic Grupe, navodi se u priopćenju.
Sklapanje ugovora o prodaji predstavlja nastavak korporativne strategije dezinvestiranja nestrateških poslovnih operacija, u okviru koje su već prethodno dezinvestirana proizvodna postrojenja sportske i aktivne prehrane belgijskom Aminolabsu, kažu iz Atlantica. Pritom, iznos transakcije predstavlja poslovnu tajnu.
Potpredsjednik Atlantic Grupe za korporativne aktivnosti Neven Vranković ističe da Genuport kao dosadašnji distributer odlično poznaje tržište i potencijale robnih marki koje se nalaze u segmentu sportske i aktivne prehrane te je time bio logičan izbor za partnera u ovom procesu.
"Vjerujemo kako će Genuport fokusirano i predano nastaviti razvijati brendove s dugogodišnjom tradicijom te se sa znanjima koje ima u distribuciji još bolje pozicionirati u ovom brzorastućem tržišnom segmentu“, poručio je Vranković.
Kako se navodi u priopćenju, Multipower je već više od 40 godina prepoznata robna marka i jedan od europskih lidera na tržištu sportske i aktivne prehrane, poznata po svojim visokokvalitetnim proteinskim proizvodima i dodacima prehrani za sportaše i rekreativce. U sustavu Atlantic Grupe nalazila se od 2005. godine, uz prateće brendove Champ i Multaben, poznate njemačkoj i široj europskoj publici.
Genuport je jedna od vodećih njemačkih distribucijskih kompanija s dugom referentnom listom partnerskih kompanija poput Wandera, Mondeleza, Snyder's Lancea, Weetabixa i mnogih drugih, zaključuje se u priopćenju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....