Kineski div u segmentu elektroničke trgovine Alibaba izvijestio je da mu je neto dobit u prva tri ovogodišnja mjeseca više nego utrostručena, poduprta snažnim skokom prihoda u internetskoj maloprodaji ali i u odjelu informatičkih usluga u oblaku.
U razdoblju od siječnja do ožujka kompanija je poslovala s neto dobiti od 25,8 milijardi juana (13,6 milijardi dolara), pokazuje izvješće objavljeno u srijedu. Prihodi su joj poskočili 51 posto, na 93,5 milijardi juana.
Prihodi u odjelu internetske trgovine koji čini većinu Alibabina poslovanja uvećani su 54 posto. U manjem ali propulzivnom odjelu informatičkih usluga u oblaku porasli su 76 posto.
„Naša tehnologija za usluge u oblaku i za obradu podataka i ogroman zamah nove maloprodaje omogućili su nam kontinuirano oblikovanje poslovanja kompanija u Kini i na drugim tržištima u nastajanju, što će pridonijeti našem dugoročnom rastu”, rekao je glavni izvršni direktor Daniel Zhang.
Alibaba u posljednje vrijeme puno ulaže u ono što nazivaju „novom maloprodajom” a podrazumijeva optimizaciju prodaje i usluga u fizičkim trgovinama na temelju podataka prikupljenih na Internetu.
U utorak su u istraživanju globalne marketinške i komunikacijske tvrtke WPP i istraživačke i konzultantske tvrtke Kantar osvojili poziciju najvrednijeg maloprodajnog brenda izvan SAD-a.
Alibabin je brend prošle godine prema tom izvješću vrijedio 131,2 milijarde dolara, 48 posto više nego u godini ranije. Time su na ljestvici zauzeli bolju poziciju od McDonald'sa, Home Depota, Nikea i Luisa Vuittona i jedini su azijski brend među 10 najviše plasiranih.
Kompanije poput Alibabe u srcu su kineske ekonomske strategije koja se usmjerila na poticanje domaće potrošnje radi smanjivanja ovisnosti o nepouzdanoj inozemnoj potražnji za kineskim izvozom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....