Prošla godina, prema objavljenom revidiranom godišnjem financijskom izvještaju, za AD Plastik Grupu bila je jedna od najboljih u posljednjih deset godina. Poslovni su prihodi Grupe porasli za 16,5 posto u odnosu na godinu ranije i iznose gotovo 1, 1 milijardu kuna. Neto dobit iznosi rekordnih 70,21 milijun kuna i viša je za 41,2 posto u odnosu na 2016. godinu. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije u izvještajnom razdoblju iznosi 158,43 milijuna kuna što je rast od 16,6 posto u odnosu na prethodnu godinu, a EBITDA marža, sukladno najavama, zadržala se na lanjskoj razini od 14,5 posto.
„Uspješni rezultati razlog su za zadovoljstvo, ali ujedno i poticaj za daljnju realizaciju planiranih ciljeva. Ovo je bila jako uspješna godina za AD Plastik Grupu i čvrst temelj za planiranu budućnost. Naši su poslovni prihodi u ovom razdoblju porasli za 16,5 posto, što pokazuje kako su realizirane investicije i projekti u protekloj godini bili dobar strateški izbor“, izjavio je Marinko Došen, predsjednik Uprave AD Plastik Grupe.
Iz objavljenog izvješća razvidno je kako se nastavlja trend poboljšanja financijske pozicije u kompaniji te je ostvaren rast poslovanja uz daljnje smanjenje neto duga. Kreditna je zaduženost manja za 54,11 milijuna kuna u odnosu na isto razdoblje protekle godine.
„Tijekom prošle smo godine dogovorili značajan broj novih poslova za više modela vozila Renault Grupe, PSA Grupe, Forda, Volkswagena, Nissana koji će nam u sljedećim godinama osigurati prihode veće od 150 milijuna eura. Pred nama je vrlo značajno i dinamično projektno razdoblje. Naš prioritet u daljnjem poslovanju ulaganje je u tehnološki razvoj i znanja, uz daljnji rast i na europskom i ruskom tržištu automobila, što ćemo ostvariti planiranim porastom proizvodnje i prodaje na svim lokacijama“, rekao je Marinko Došen.
AD Plastik Grupa objavila je prvi Integrirani izvještaj za 2017. godinu koji obuhvaća izvještaj poslovodstva kompanije, izvještaj o održivom razvoju i godišnje financijske izvještaje. Sadrži sve ključne financijske i nefinancijske informacije kojima se izvještava o utjecaju naše kompanije na društvo i okoliš.
AD Plastik Grupa odlučila se za integrirani način izvještavanja u cilju kvalitetnije i sveobuhvatnije informiranosti svojih dionika. Cilj im je svojim dionicima temeljito i transparentno predočiti strategiju poslovanja kompanije, svoje financijske rezultate, korporativnu kulturu i pristup društveno odgovornom poslovanju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....