Upravo objavljen revidirani Integrirani godišnji izvještaj AD Plastik Grupe za 2019. godinu, potvrdili su uspješno poslovanje kompanije u protekloj godini u kojoj su ostvareni rezultati iznad planiranih. Poslovni su prihodi porasli za 16,7 posto u odnosu na godinu ranije i iznose više od 1,5 milijarde kuna. Neto dobit Grupe porasla je za 14,9 posto i iznosi 102,6 milijuna kuna, a EBITDA iznosi 197,5 milijuna kuna što je rast od 22,1 posto. „Uspješno se nosimo s poslovnim izazovima na automobilskom tržištu. Strategija koju provodimo, vizija, odlučnost i ispravnost poslovnih odluka polučile su uspješan rezultat. Nažalost, pandemija virusa COVID-19 sve nas je stavila pred potpuno nove i neočekivane izazove, a planiranja dodatno otežava neizvjesnost trajanja ove situacije. U takvim će okolnostima stabilna financijska pozicija i ostvareni dobri rezultati zasigurno uvelike pomoći za daljnje poslovanje i održavanje stabilnosti.“, izjavio je predsjednik Uprave Marinko Došen.
Trend rasta AD Plastik Grupe i dalje je iznad kretanja tržišta na kojima posluje, a unatoč značajnom investicijskom ciklusu, rastom operativnog poslovanja poboljšani su pokazatelji neto financijskog duga u odnosu na EBITDA koji iznose 2,23 na razini Grupe. Vrijednost dionice u izvještajnom je razdoblju porasla za 8,5 posto i njezina je cijena na dan 31. prosinca 2019. godine iznosila 191 kunu. Prema dividendnoj politici AD Plastik Grupe i ostvarenim rezultatima, u prošloj je godini isplaćena dividenda od 12,5 kuna po dionici. U integriranom su izvještaju, osim financijskih rezultata, detaljno prikazani društveni, okolišni i ekonomski utjecaji, upravljanje kompanijom i rizicima poslovanja. Izvještaj o održivosti kompanije sastavni je dio Integriranog godišnjeg izvještaja koji sadrži sveobuhvatan pregled financijskih i nefinancijskih pokazatelja poslovanja.
„Protekla je godina bila iznimno zahtjevna za naše proizvodne lokacije, posebice u Hrvatskoj. Uspješno smo započeli serijsku proizvodnju nekoliko novih i vrlo značajnih projekata čime smo popunili kapacitete u Hrvatskoj. Neki od najznačajnijih projekata koje smo započeli su Clio 5 i Ford Puma te redizajnirani Twingo i Smart. Ugovorili smo 157,9 milijuna eura novih poslova na ruskom i 57 milijuna eura vrijednosti novih poslova na europskom tržištu. To bi značajno trebalo popuniti kapacitete naših tvornica u Rusiji. Na naše će ambiciozno postavljene planove i ciljeve za 2020. godinu nedvojbeno utjecati kriza uzrokovana pandemijom virusa COVID-19. Poduzimamo niz aktivnosti te mjere sigurnosti i zaštite kako bismo primarno sačuvali zdravlje svojih zaposlenika i održivost poslovanja. Ova će situacija puno toga promijeniti, ali sigurno ćemo napraviti sve što je u našoj moći kako bismo zadržali svoje postojeće pozicije i tako opravdali povjerenje svih svojih dionika u ovim nimalo jednostavnim vremenima.“, izjavio je Marinko Došen.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....