Što je postigao?
Luka Gaženica - Zadar Cruise Port među tri je finalista izbora za najbolju svjetsku luku za kruzere, Seatrade Cruise Awards 2019. Pobjednik će biti proglašen 11. rujna tijekom najvećeg svjetskog sajma industrije kružnih putovanja Seatrade Europe 2019 u Hamburgu. Lukom upravlja koncesionar Zadar International Port Operations, tvrtka kojoj je na čelu Rebeka V. Pevec, a vlasnik i ”krovni upravitelj” je Lučka uprava Zadar, ne čelu s iskusnim Robertom Škifićem. Pevec i Škifić dijele zaslugu za zadarski uspjeh, ipak ističemo Škifića jer svojim radom odskače od percepcije klasičnog ”državnog menadžera”.
Zašto je to važno?
Zato što jest. Veliki kruzeri gotovo svagdje predstavljaju problem. Zadar koji je daleko manji od Splita ili Rijeke, a tek odnedavno se našao na meti velikih kruzera (desetljećima je to bio jedino Dubrovnik), taj je problem uspio riješiti i zato se ove godine našao u društvu norveških i japanskih konkurenata – OldenLoena i Jokohame.
Kako posluje?
Gaženica sve bolje, a to možemo reći i za Roberta Škifića, nekadašnjeg direktora riječkog remontnog brodogradilišta “Viktor Lenac” (u dobrim danima “Lenca”) i ne tako uspješnog vlasnika zadarske tvrtke SAS Vektor, koju je preuzeo u stečaju i koja do danas nije uspjela izaći iz stečaja. U Gaženici se pokazao dobrim i okretnim liderom koji njeguje solidne odnose s koncesionarom.
Što će učiniti u budućnosti?
Cilj je povećati broj putnika koji kruzerima stižu u Zadar. Global Ports Holding, u čijem okrilju radi koncesionar Gaženice, vodeći je svjetski operator luka za kružna putovanja, luka je na njihovu inicijativu nominirana za nagradu i pretpostavka je da će ulaganja u njezino širenje, kao i u jačanje globalne vidljivosti Zadra kao destinacije, biti snažnija nego ikad.
Tekst je u potpunosti preuzet iz novog broja Globusa
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....