Svaki drugi od pet zaposlenika odbio bi promaknuće na svom radnom mjestu u zamjenu za veću raznolikost zadataka, pokazalo je godišnje izvješće konzultantske kompanije O.C. Tanner koja se bavi razvojem i zadovoljstvom zaposlenika. Ta je kompanija, naime, provela anketu s više od 14.000 zaposlenika diljem 12 različitih zemalja, piše Forbes, a rezultati su pokazali da radnici u svojim kompanijama žele priliku raditi na raznim projektima.
Riječ je zapravo o novoj generaciji zaposlenika. Tako se 52 posto pripadnika tzv. generacije Z, odnosno generacije rođene između sredine '90-ih i sredine 2000-ih, te 45 posto milenijalaca koji su sudjelovali u anketi, izjasnilo da im je važnije primati raznolike radne zadatke nego što bi im bilo promaknuće.
Polovica sudionika već je bila dijelom nekog posebnog projekta na svom radnom mjestu, a njih tri od četiri smatra da im je to puno više pomoglo u rastu i razvoju od njihovih svakodnevnih radnih obveza. Uz to, zahvaljujući projektu u kojem su sudjelovali, povezali su se s kolegama s kojima inače ne bi te su tako ostvarili nove poslovne kontakte.
Istraživanje koje je konzultantska kompanija dodatno provela pokazalo je da, dajući svom zaposleniku priliku da sudjeluje na posebnim zadacima u kompaniji, on se u visokih 50 posto osjeća kao da uči nešto novo i korisno. U 26 posto slučajeva zaposlenici se osjećaju vrednijima i uspješnijima te osjećaju da njihov poslodavac u njih vjeruje.
No, kako je naglasio Alexander Lovell, voditelj istraživanja u O.C. Tanneru, obostrane su prednosti pružanja novih izazova i zadataka svojim zaposlenicima.
- Zaposlenik tako dobiva mogućnost da se odmakne od svojih svakodnevnih obveza, a raznolikost zadataka na radnom mjestu te prilika za rad na značajnim projektima kod zaposlenika stvara osjećaj uspjeha - objasnio je Lovell dodavši da posebni zadaci doprinose razvoju i inovativnosti zaposlenika, što je “velika prednost za poslodavca”.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....