Što je postigao?
U vrijeme krize izazvane pandemijom, kada turizam bilježi crne brojke, Janko Andabak pokazao je što prilagodljivost znači svakom uspješnom poduzetniku. Unatoč smanjenom broju agencijskih rezervacija i vidljivo praznoj jadranskoj obali, pogotovo na njezinu dalmatinskom dijelu, uspio je privući dovoljno gostiju da većina hotela kojima upravlja njegova kompanija danas može biti zaposlena. Cijene su niže, a usluga na standardnoj razini, što znači iznad jadranskog prosjeka.
Zašto je to važno?
Važno je da u razdoblju u kojem se zbrajaju gubici vrh kompanije ne izgubi radnu energiju. U slučaju Jake Andabaka i njegova tima iz Sunce Hotela, to nikada nije bila dopustiva opcija. Unatoč kriznom početku sezone, pa i zaoštravanju epidemije kojemu svjedočimo posljednjih dana, u hotelima kojima upravlja Sunce računaju da će ostvariti 50 do 60 posto lanjskog prometa. Da, to je upola manje, ali daleko od propasti kakvu su mnogi najavljivali još početkom lipnja.
Kako posluje?
Bluesunov rezervacijski centar koji objedinjava buking za sve smještajne kapacitete Sunce hotela već treću godinu ostvaruje velik rast i to je u poslovanju kompanije bilo jedno od najvećih ulaganja i jedan od najvećih iskoraka. Uloženo je mnogo u ljude, u najsuvremenije alate, u sustav i u marketing. Prošle godine upravo su zbog toga imali zavidan porast te povećali udjel individualnih rezervacija.
Što će učiniti u budućnosti?
Zasad su sva razmišljanja okrenuta prilagodbi “novoj stvarnosti”, a to znači suživotu s pandemijom za koju danas nitko ne zna koliko će potrajati. Izolacija koja je moguća na većini hotelskih lokacija kojima upravljaju Sunce Hoteli, kao i smještaj u apartmanima i bungalovima, u novonastalim okolnostima učinile su kompaniju dodatno poželjnom gostima kojima takav smještaj ulijeva dodatnu sigurnost i povjerenje.
Tekst je preuzet iz tiskanog izdanja Globusa
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....