Luksuzni modni brend ženskog donjeg rublja Victoria's Secret ostao je bez još jednog direktora.
Svega dva mjeseca nakon što je L Brands, grupaciju kojoj Victoria's Secret pripada, napustio direktor marketinga Ed Razer, s mjesta voditeljice poslovnica odstupila je i April Holt.
Svojim naglim odlaskom Holt je zaključila svoju 16-godišnju karijeru u ovoj kompaniji. Kako navodi CNBC, njena odluka šokirala je i trenutnu voditeljicu poslovanja Becky Kritek-Behringer koja je u priopćenju navela kako će kompanija u kratkom roku u javnost izići s novim imenima.
- Želimo se okrenuti novom poslovnom modelu. Svako ima pravo na odlazak, a naš je zadatak na njegovo mjesto dovesti pravu osobu – objasnila je.
Sam Holtin odlazak došao je u vrijeme sve većih tenzija unutar menadžmenta koji su izazvani sve lošijim poslovnim rezultatima. Prodaja proizvoda kompanije već mjesecima usporava te marka donjeg rublja radi na rebrandiranju. Ženske potrošače, kako navodi CNBC, odbijaju marketing zasnovan na seksu, tamni prodajni prostori te pomalo zaostao asortiman.
- Ova promjena još je jedna potvrda da je modni div suočen sa sve većim problemima za koje nitko ne pronalazi rješenje – prokomentirao je analitičar Jefferies grupe, Randal Konik.
Osim gubitka dva vodeća imena, Victoria's Secret je ovaj tjedan iz središnjeg ureda u Ohiu otpustila 50 ljudi, odnosno 15 posto ukupnog broja zaposlenika.
U posljednjih godinu dana kompanija je suočena sa zahtjevima tržišta koji sve više traži udobnije i ležernije, a manje seksepilne komade robe po kojima je taj brend planetarno popularan. Upravo zbog nemogućnosti prilagodbe, kompanija bilježi nagli pad prihoda prodaje, ali i 34 -postotni pad cijena dionica.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....