Nakon odlaska s pozicije glavnog direktora real GmbH-a, odnosno maloprodajne linije grupacije Metro, Thierry Guillon-Verne postao je novi predsjednik Uprave Metro Cash&Carry u Hrvatskoj.
Na toj će funkciji biti zadužen za daljnje osnaživanje pozicije tog trgovačkog lanca na veleprodajnom tržištu Lijepe naše te za strateški razvoj poslovanja s fokusom na jačanje ponude i usluga za ugostiteljski sektor i neovisne trgovce kroz hrvatske veleprodajne centre i usluge dostave.
Inače, Guillon-Verne započeo je karijeru u Metro Grupi još u 2010. i to u real GmbH-u kao komercijalni direktor i član Uprave tvrtke real Rumunjska, a kasnije je obnašao dužnosti globalnog direktora za marketinšku strategiju, višekanalnu prodaju i privatne robne marke te direktora digitalnog kanala.
Uz to, prije dolaska u Metro Grupu Thierry Guillon-Verne vodio je brojne operacije i upravljao južnokorejskim, malezijskim, singapurskim i tajlandskim tržištem za francuski Carrefour, najveći europski i drugi najveći svjetski maloprodajni lanac.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....