U medijima je odjeknulo da više nije direktor luksuznog šibenskog hotela D-Resort u vlasništvu turske Doğus grupe.
To i ne bi bila spektakularna vijest da u pitanju nije dečko Maje Šuput, koji interes tabloida privlači svojim jet set imidžem i putovanjima u daleke i skupe turističke destinacije. Nenadu Tatarinovu (35) to je životni stil, ali i karijera. Cijeli je poslovni vijek proveo u hotelijerstvu, a to je iskustvo, tvrdi, iskoristio u pokretanju vlastitog turističkog projekta.
- Svaki investitor koji planira uložiti u hotelijerstvo, želi napraviti dobar proizvod uz optimalno ulaganje i što manje troškove, a mi smo tu da osiguramo da te želje budu profitabilne - dodaje Tatarinov.
Costa Consulting, njegova konzultantska tvrtka, jedina je koja savjetuje investitore koji žele razviti jedinstvene turističke projekte.
- Nije bitno radi li se o investiciji u hotel od 20 milijuna eura ili kamp, bitan je doživljaj - otkriva Tatarinov.
Set usluga
Na pitanje što mogu ponuditi investitoru, odgovara da je to set usluga od razvoja ideje do upravljanja, cijela operativna i konceptualna priprema.
- Recimo da investitor želi uložiti 2 milijuna eura u hotel. Njega zanima kako će strukturirati svoju ponudu, napraviti financijsku valorizaciju, provesti marketinška istraživanja. Dug je put od ideje do gotovog proizvoda i svako pogrešno skretanje može dugoročno generirati troškove. Primjer jedne takve pogreške koju često vidim jest da investitor u početku želi uložiti enorman novac u hotelsku kuhinju, a da i ne zna što će mu biti na tanjuru - napominje.
Inače, Tatarinov je upravljačko iskustvo u hotelijerstvu prikupljao vodeći D-Resort pet godina. Podigao je taj hotel iz temelja, kaže, a prekid suradnje s Doğus grupom, koji je punio medije, bio je dogovoren i isplaniran.
- Tračerske medije zanima samo jedan segment mojeg života. Ne zanima ih zašto mi je kao vrlo mladom čovjeku, koji je tek došao s MBA studija u Italiji, povjereno vođenje jedne od ambicioznijih hotelijerskih investicija u Hrvatskoj i to što sam sa svojim timom taj hotel doveo do kategorije luksuznog hotela - govori on.
Iako je hotelijerstvo iznimno kompetitivan sektor, Tatarinov otkriva da Costa Consulting već pruža usluge poznatom američkom brendu Nikki Beach, koji već neko vrijeme planira ući na hrvatsko turističko tržište, a poznati su po elitnim destinacijama od Miami Beacha, preko Saint Tropeza, do Ibize. Svoje poslovanje planiraju proširiti i na upravljanje manjim hotelima na Jadranu, a njihovi interesi obuhvaćaju i novi koncept smještaja koji polako postaje svjetski turistički hit, glamping.
Costa Consulting zastupa prodaju jedinog hrvatskog proizvođača glamping šatora, tvrtke Fest, i upravlja nekolicinom glamping projekata u Dalmaciji i Istri.
Glamping destinacije
Opcije glamping smještaja već postoje na 13 lokacija u Hrvatskoj, primjerice na otoku Obonjanu, i cijene noćenja kreću se između 300 i 500 eura.
- Glamping je izvrsna prilika da Hrvatska poveća eksploataciju obalnog područja i smještajne kapacitete koji joj očajnički trebaju, a usto je i najisplativiji vid investicije za potencijalnog ulagača u turizam - ističe.
Tatarinov planira projekt s djevojkom Majom Šuput.
- Riječ je o brendu koji razvijamo, a nosit će njezino ime. Takav projekt još nije viđen na ovim prostorima. Predstavit ćemo ga uskoro - poručio je Nenad Tatarinov za kraj.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....