1. Ne možete mijenjati druge, mijenjajte sebe
Možete se iznova i iznova žaliti na ponašanje svojih kolega, ili se možete prilagoditi njihovom karakteru koji je takav kakav jest. Pokušajte se održati motiviranima i ustrajte u toleranciji - ne zbog drugih, nego zbog samih sebe.
2. Prema svima se ponašajte jednako
Preporuka stručnjaka iz područja ljudskih resursa je da sa svim kolegama održavate istu razinu prisnosti i ljubaznosti. U pristupu i načinu komunikacije nemojte raditi razliku između portira, kolege i šefa.
3. Prestanite se žaliti
Dok ste na poslu - izbjegavajte žaliti se na taj isti posao. Osim što nikada ne možete biti sigurni tko vas još čuje, jednako tako ne znate prave namjere svog sugovornika. Ukoliko se često žalite - pitanje je vremena tko će to krivo protumačiti i prenijeti do trećih, neželjenih osoba.
4. Izbjegavajte online tračanje
Ukoliko imate imalo radnog iskustva, zasigurno ste se uvjerili u istinitost ove tvrdnje. Svoje negativne stavove prema nedređenima, kolegama i partnerima nikada ne biste trebali dijeliti u pisanom obliku. Štoviše, ne biste to trebali izreći niti na glas pred nikime tko je povezan s poslom kojim se bavite.
5. Ne zaboravite tko vam daje plaću
Kada je u pitanju okolina na poslu, trebalo bi vrijediti pravilo da ukoliko nemate ništa lijepo za reći, bolje nemojte reći ništa. To se posebice odnosi na komentiranje svog nadređenog. Ogovaranjem šefa nećete postići ništa konstruktivno, a mogli biste se naći u velikim problemima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....