Imenovanje

Iva Bolta nova je voditeljica digitalne strategije i kreative Bruketa&Žinić&Grey agencije

U sklopu nove pozicije Iva Bolta upravljat će timom zaduženim za digitalne komunikacije
Iva Bolta
 Domagoj Kunić

Agencija Bruketa&Žinić&Grey imenovala je Ivu Bolta voditeljicom digitalne strategije i kreative. Prethodno na poziciji digitalne strategije, Bolta će na novoj poziciji biti zadužena za upravljanje agencijskim timom koji osmišljava, provodi analizira digitalne komunikacijske strategije i kampanje.

- Sretni smo što je Iva prihvatila novu ulogu. Iva je radila na svim važnijim projektima u Bruketa&Žinić&Greyu. U tom je dosadašnjem radu pokazala strateško promišljanje, strast za digitalnim tehnologijama i kreativnu inicijativu, što je idealan opis osobe koja vodi digitalce u kreativnoj agenciji. Vjerujem kako će njezino dugogodišnje iskustvo s međunarodnim brendovima, kao i spomenute osobine, utjecati na uspjeh naših klijenata - komentirao je Davor Bruketa.

- Uzbuđena sam zbog ove prilike. Digitalni projekti koji izlaze iz agencije Bruketa&Žinić&Grey neki su od najinovativnijih na tržištu. Prva u potpunosti on-line poslovnica u regiji na kojoj smo radili s Addiko bankom te aplikacije A1 Lappsus iZagreb Be Thereza Turističku zajednicu Grada Zagreba, samo su neki od njih. Agencija je ove godine osvojila i MIXX Europe što jasno govori da su digitalne kompetencije u srži svakog projekta na kojemu radi. Agencija koja ne radi samo reklame, nego koristi svoj kreativni mišić za kreiranje proizvoda, usluga i poslovnih procesa, mora jako dobro razumjeti sve prednosti i izazove digitalnih tehnologija - kazala je Iva Bolta.

Sada više od deset godina u digitalnim komunikacijama, Bolta je karijeru započela u McCannu gdje je razvijala i implementirala nagrađivane medijske strategije na regionalnoj razini za međunarodne brendove kao što su Coca-Cola, L'Oreal i Mastercard. U agenciji Bruketa&Žinić&Grey je od 2016. od kada primarno strateški upravlja digitalnom komunikacijom za Addiko banku na pet tržišta. Također radi na projektima za brendove kao što su A1 Hrvatska, Heineken, Maistra, Croatia osiguranje, Franck i Turistička zajednica Grada Zagreba.Projekti na kojima je radila osvojili su europsku MIXX nagradu za digitalnu brend komunikaciju, kao i regionalnu nagradu SoMo Borac te nacionalne nagrade Effie, MIXX i IdejaX.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. studeni 2024 10:27