Jedan od najboljih golgetera današnjice Romel Lukaku i vrhunski krilni napadač Manchester Cityja Kevin De Bruyne, prema navodima britanskog Daily Maila, nove su akvizicije novopokrenute menadžerske agencije Roc Nation Sports američkog repera, producenta i zabavljača Shawna Coreya Cartera poznatijeg pod umjetničkim imenom Jay-Z.
- Roc Nation Sports raste i počinje predstavljati remetilački faktor u menadžerskoj industiji. Zastupanje Lukakua i De Bruynea nastavlja se na niz koji je Roc Nation počeo s Reece Jamesom i Siyom Kolisijem – navodi Daily Mail čiji su novinari prvi predstavnici medija koje je Jay-Z pripustio u sjedište svoje agencije u Londonu.
Spomenuti Reece James perspektivni je branič londonskog Chelseaja dok je južnoafrikanac Kolisi zvijezda ragbija. Uz njih i novoangažirane vedete Manchester Cityja i milanskog Intera (Lukaku), najpoznatije nogometno ime pod ugovorom u Roc Nationu je stoper minhenskog Bayerna Jerome Boateng.
Donedavno je agencija koju je osnovao Jay-Z uglavnom bila fokusirana na američko tržište, odnosno profesionalne košarkaše i igrače bejzbola i američkog nogometa. Među ostalima, Roc Nation brine o karijeri Kevina Duranta (košarka) i Deza Bryanta (američki nogomet), a pred kraj boksačke karijere agenciji se pridružio i portorikanski boksač Miguel Cotto.
- Za posjeta njegovim prostorijama, uvjerili smo se da Roc Nation u sportski menadžment može unijeti onakve promjene kakve je Netflix unio u televizijsku industriju – ističe Daily Mail, navodeći kako Jay-Z namjerava sportske zvijezde ugošćavati u svojim poslovnim prostorima u londonskom Sohou kako bi se međusobno družili, natjecali u play-stationu ili stolnom tenisu i na taj način njihove osobnosti približio javnosti.
Izlažući poslovnu filozofiju agencije za Daily Mail, menadžer Roc Nationa Michael Yormark otkriva kako nastoje pomoći sportašu da postigne svoje ciljeve i na terenu i van terena.
- Igrače potpisujemo u partnerstvo od 360 stupnjeva, što uključuje transfere, dizajne čizama, stratešku izgradnju branda, medije, PR, marketing, digitalna i komercijalna partnerstva. Usklađivanje na svim tim poljima je ključno – kazao je Yormark za britanski tabloid.
Ključna razlika, prema ocjeni Daily Maila, između Roc Nationa i ostalih agencija koje zastupaju vrhunske sportaše je u tome što će Jay-Z pokušati u Europi primijeniti strategiju koju zastupnici najvećih američkih sportskih zvijezda primijenjuju u SAD-u.
- U Europi ima toliko mnogo marki koje nogometaše ne koriste za potvrdu svog proizvoda. Mnogo toga, s druge strane, vidimo u SAD-u. U NBA-u imate primjer da je to igračka liga, liga sa zvijezdama. Vidite domino efekt koji liga s zvijezdama ima na popularnost sporta, popularnost timova. Popularnost igrača diktira posjećenost utakmica – pojašnjava Michael Yormark.
Ilustrirajući poslovnu filozofiju Roc Natona na primjeru Romela Lukakua, Yormark kaže kako je svaki put kad Lukaku primi loptu na pomolu neka čarolija koja privlači gledatelje.
- Djeca koja odrastaju u Italiji, u Milanu, čuju za milanskog kralja Romelu Lukakua i žele ga posjetiti. Majka ili otac djeteta možda su bili navijači Intera i mogli bi se prirodno upoznati s Interom, ali želite da to dijete prati igrače i razumije tko su igrači zvijezde te im se dive, idoliziraju ga i slijede – ističe sugovornik Daily Maila.
U Roc Nationu planiraju ekspanziju, osim u nogometu, i na Formulu 1 i tenis. Iako su angažirali Siyu Kolisija, u ragbiju ne vide, kako je Yormark posvjedočio britanskom tabloidu, takve poslovne prilike kao u spomenutim sportovima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....