Zagrebačka pivovara objavila je drugo po redu izvješće o održivosti kojim je još jednom, kao vodeći proizvođač piva na domaćem tržištu i članica globalne grupacije Molson Coors Beverage Company (MCBC), jedne od najvećih grupacija za proizvodnju pića na svijetu, potvrdila predanost odgovornom, transparentnom i održivom poslovanju.
Iz kompanije javljau da su prošlu godinu obilježile dvije velike investicije: finalizacija ulaganja u vrijednosti od gotovo 18 milijuna kuna (2,6 milijuna eura) u logistički, distributivni i komercijalni centar u Zaprešiću te 64 milijuna kuna (8,5 milijuna eura) vrijedno ulaganje u tehnološki naprednu liniju za punjenje i pakiranje limenki kojom su u zagrebačkom proizvodnom pogonu u potpunosti zadovoljili stalni rast potražnje tržišta za pivom u limenci, dodatno povećali održivost kompanije, konkurentnost domaće proizvodnje te potrošačima ponudili nove formate i multipakiranja limenki.
Spomenuta investicija je dokaz, ističe se u priopćenju, da Zagrebačka pivovara kontinuirano ulaže u projekte koji imaju utjecaj na povećanje energetske učinkovitosti u proizvodnji što se očituje kroz smanjenje potrošnje vode, električne i toplinske energije. Naime, novom linijom za limenke ušteđeno je više od 9 tisuća m3 vode, više od 350 tisuća kWh struje i gotovo 9 milijuna MJ toplinske energije (pare). Za bolje razumijevanje navedenih brojki - radi se o količini vode s kojom je moguće napuniti skoro četiri prosječna olimpijska bazena te električnoj energiji koju u jednoj godini u prosjeku potroši više od 100 hrvatskih kućanstava.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....