Iako Apple još nije došao u Hrvatsku sa svojim mitskim Apple Storeovima, sutra u Zagrebu počinje raditi trgovina koja bi trebala predstavljati gotovo identično iskustvo.
Naime, hrvatski uvoznik Appleovih proizvoda iStyle u Arena centru otvara prvi Apple Premium Partner dućan u Hrvatskoj i regiji. Status "Premium Partnera" omogućuje iStyleu ta trgovinu koncipira gotovo jednako kao što bi to učinio sam Apple, što uključuje ne samo unutarnje uređenje, nego i posebno obučeno osoblje. Zaposlenici su prošli posebnu obuku Apple Premium Partnera i radit će redovite besplatne edukacije i otvorene radionice. Tečajevi će početi na proljeće i pokrivat će brojne teme - od rada na MacOS-u za početnike, preko savjeta i trikova za napredne Mac korisnike do tečaja za montažu videa.
"U nastojanju pokazivanja svoje predanost hrvatskom tržištu, nedavno smo se proširili otvaranjem tri nove trgovine, čime smo povećali ukupan broj trgovina u zemlji na šest. Ovaj najnoviji redizajn omogućuje nam ponuditi nove programe i personalizirane usluge našim cijenjenim kupcima, dodatno učvršćujući našu poziciju u Hrvatskoj i Adriatic regiji" rekao je Valeriu Ion, generalni direktor iSTYLE-a za Rumunjsku, Bugarsku i zemlje Adria regije.
Koncept trgovine je takav da su na samom ulazu telefoni, zatim se prelazi na satove, potom tablete i naposljetku računala. Broj zatvorenih vitrina sveden je na minimum pa kupci mogu bez isprobati sve izložene proizvode na otvorenim površinama. Osim prodaje, u trgovini će se moći obaviti i zamjena zaslona ili baterije iPhonea istog dana.
Kupcima će biti na raspolaganju i niz načina za plaćanje, uključujući beskamatne financijske usluge i programe zamjene te kompenzacije rabljene opreme. A povodom proslave otvaranja nove trgovine u Arena centru, u subotu od 10 sati kupci će moći ostvariti prilično solidne popuste na čitav niz uređaja (primjerice popust od 560 eura za MacBook Air, 110 eura za iPad ili 150 eura za iPhone 13…), a prvih 100 kupaca dobit će darove.
Usput, iStyle je kao jedan od najvećih Appleovih partnera u Hrvatskoj lani ostvario prodaju od 30,2 milijuna eura i sada je fizički prisutan u četiri grada - Zagrebu, Splitu, Rijeci i Zadru - s ukupno šest trgovina…
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....