TOP 1500 partner

Podravkina strategija: 250 milijuna eura za modernizaciju i održivu budućnost

Logističko-distributivni centar, novi pogon za preradu rajčice i sunčana elektrana samo su neke od investicija koje će pridonijeti efikasnosti kompanije, a potrošačima pružiti mnogo inoviranih proizvoda neupitne kvalitete

Poslovno sjedište Podravke. Podravkine investicije u tehnologiju, obnovljive izvore energije, logistiku i poljoprivredu osiguravaju da ostanu konkurentni na globalnom tržištu, a istodobno doprinose razvoju lokalnih zajednica i zaštiti okoliša

Podravka se trenutačno nalazi na vrhuncu ambicioznog investicijskog ciklusa koji je počeo 2021., a u sklopu kojeg je do ove godine uloženo više od 150 milijuna eura. Dodatnih 100 milijuna, prema ciljevima Strategije poslovanja do 2025., planirano je i za ovu godinu, a sve s ciljem modernizacije, digitalizacije, održivog razvoja i daljnjeg podizanja konkurentnosti kompanije na globalnoj razini.

Jedna od ključnih investicija otvaranje je novog pogona za preradu rajčice u sklopu postojeće Tvornice voća i povrća u Varaždinu, što predstavlja korak naprijed u njihovoj proizvodnji, ali doprinosi i lokalnoj zajednici stvaranjem novih radnih mjesta. Njezino pokretanje nije samo ulaganje u tehnologiju, nego i u partnere u poljoprivredi. Jačanje suradnje s kooperantima i modernizacija infrastrukture poljoprivredne proizvodnje ključni su elementi njihove Strategije održivog poslovanja.

Novim pogonom Podravka osigurava povećanje samodostatnosti u proizvodnji industrijskog povrća, odnosno rajčice. Za aktualnu sezonu već je organizirana proizvodnja industrijske rajčice, kako na vlastitim tako i na poljima kooperanata, ukupne količine od oko četiristo hektara. Suradnja Podravke i poljoprivrednih proizvođača odlično je uhodani proces, a odvija se diljem Hrvatske, od Istre preko sjeverne Hrvatske do Slavonije.

image

Novi pogon za preradu rajčice je iskorak u proizvodnji

Edukacija i obuka poljoprivrednika

Modernizacija poloprivredne proizvodnje uključuje korištenje naprednih tehnologija, poput precizne poljoprivrede koja omogućava optimizaciju upotrebe resursa i povećanje prinosa. Podravka također ulaže u edukaciju i obuku poljoprivrednika, osiguravajući da imaju potrebna znanja i vještine za upravljanje modernim poljoprivrednim tehnikama. Ova suradnja donosi obostranu korist: poljoprivrednici dobivaju stabilno tržište za svoje proizvode, a Podravka osigurava kontinuiranu opskrbu visokokvalitetnim sirovinama.

Nadalje, početkom godine Podravka je otvorila novu tvornicu tjestenine u Koprivnici. Ova investicija ne samo da osigurava vlastitu proizvodnju tjestenine, nego potiče i razvoj novih proizvoda, šireći njihov asortiman i udovoljavajući potrebama različitih tržišta. Tvornica tjestenine u Koprivnici predstavlja velik iskorak za Podravku. Najnovijom tehnologijom i opremom nova tvornica omogućava bržu i efikasniju proizvodnju, smanjujući vrijeme potrebno za plasiranje proizvoda na tržište. U njoj se proizvodi industrijska tjestenina koja se koristi za proizvodnju jedne od najpoznatijih proizvodnih kategorija, Podravka juha, te uvijena i kratka tjestenina pod brendom Zlato polje.

Sunčane elektrane

Investicijom u obnovljive izvore energije, poput sunčanih elektrana, Podravka nastoji smanjiti svoj ekološki otisak i pridonijeti održivom razvoju. Ulaganjem u sunčane elektrane Podravka smanjuje ovisnost o fosilnim gorivima i emisiju štetnih plinova. Sunčane elektrane pružaju stabilan i obnovljiv izvor energije, čime se osigurava i pouzdana opskrba energijom za njihove proizvodne pogone.

U tijeku je ulaganje u drugu fazu sunčanih elektrana, a za provedbu prve Podravka je prošle godine dobila prestižnu nagradu Zaklade “Hrvoje Požar” Hrvatskog energetskog društva u kategoriji za realizirani projekt racionalnog gospodarenja energijom i unapređenje kvalitete okoliša.

image

Ulaganjem u sunčane elektrane Podravka smanjuje troškove električne energije

Trenutačno se kraju privodi i najveća investicija u sklopu Strategije poslovanja Grupe Podravka za razdoblje do 2025. - gradnja logističko-distributivnog centra u Koprivnici. Podravka će tom investicijom, vrijednom gotovo 50 milijuna eura, optimizirati svoje logističke procese, povećati efikasnost i smanjiti troškove. Ta investicija ne samo da osigurava stabilnost njihova lanca opskrbe, nego i doprinosi smanjenju emisije ugljičnog dioksida, što je ključno za njihovu održivu budućnost.

Novi logističko-distributivni centar omogućit će bržu i efikasniju distribuciju proizvoda diljem Hrvatske i inozemstva. Centralizacija logističkih operacija smanjuje vrijeme potrebno za transport i distribuciju, što rezultira svježijim proizvodima na policama trgovina. Osim toga, moderni sustavi za praćenje i upravljanje zalihama osiguravaju da su proizvodi uvijek dostupni kada su potrebni.

image

Logističko-distributivni centar otvara vrata krajem 2024.

Kontinuiranim ulaganjem u tehnologiju, održivost i suradnju s partnerima Podravka ostaje predvodnik u industriji, nudeći najkvalitetnije proizvode svojim potrošačima diljem svijeta. Uvjereni su da je održivost ključna za dugoročni uspjeh i zato nastavljaju težiti inovacijama koje će oblikovati budućnost prehrambene industrije. Podravka prepoznaje da je globalno tržište sve zahtjevnije i konkurentnije. Stoga je njihova strategija usmjerena na inovacije koje će im omogućiti da ostanu relevantni i uspješni. Istraživanjem i razvojem kontinuirano rade na unapređenju postojećih proizvoda i razvoju novih. Njihov tim stručnjaka posvećen je praćenju trendova i potreba potrošača, osiguravajući da njihovi proizvodi uvijek zadovoljavaju najviše standarde kvalitete i sigurnosti.

Predanost inovacijama

Osim toga, Podravka aktivno surađuje s akademskim institucijama i istraživačkim centrima kako bi integrirala najnovija znanstvena saznanja u svoju proizvodnju. Ta suradnja omogućava im pristup najnovijim tehnologijama i metodama, čime dodatno unapređuju svoje proizvode i proizvodne procese. Njihova predanost inovacijama i održivosti čini ih liderom u industriji i postavlja standarde koje drugi slijede.

image

Inovacijama Podravka ostaje sinonim za izvrsnost u prehrambenoj industriji

Zaključno, Podravka je tvrtka koja svojom strategijom modernizacije, održivosti i inovacija postavlja temelje za dugoročan uspjeh. Njihove investicije u tehnologiju, obnovljive izvore energije, logistiku i poljoprivredu osiguravaju da ostanu konkurentni na globalnom tržištu, a istodobno doprinose razvoju lokalnih zajednica i zaštiti okoliša. kontinuiranom predanošću kvaliteti i inovacijama Podravka ostaje sinonim za izvrsnost u prehrambenoj industriji.

Sadržaj nastao u suradnji s Podravkom

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. rujan 2024 04:42