Tvrtka Candy Factory, čiji je suvlasnik kompanija Nelt LDA, članica Nelt Grupe iz Beograda, dovršila je investiciju vrijednu 20 milijuna eura u novi proizvodni pogon u Luandi gdje trenutačno zapošljava 90 radnika. Podsjetimo, Nelt je prošle godine otvorio ured u Hrvatskoj. Iz kompanije otkrivaju kako su pokrenuli razgovore s nekoliko stručnjaka iz Hrvatske za koje smatraju da bi znanjem i iskustvom iz hrvatske konditorske industrije mogli doprinijeti unaprjeđenju poslovanja u pogonima Nelt Grupe u Africi.
Proizvodni kapacitet tvornice bombona, lizalica i žvakaćih guma Candy Factory u Luandi je 6.700 tona godišnje. Ključni brendovi su Oko i Jakare koji su, kako ističu iz Nelt Grupe, koncipirani u angolskom duhu, te su i komunicirani i prihvaćeni kao autentičan angolski brend.
Osim u Angoli, Nelt Grupa posluje Nelt Grupa posluje u Zambiji i Mozambiku. U ove tri države ima preko 500 zaposlenih. Glavno područje poslovanja je distribucija velikih globalnih brendova kao što su P&G, Mars, Nestle, Colgate, Heineken, SC Johnson, Dr Oetker, Ferrero, Beiersdorf, i drugi. Odnedavno je kompanija usmjerena na pozicioniranje svojih europskih brendova Neoplanta i Nutrino.
„Angola je interesantno ali izazovno tržište. Nelt je tamo godinama distributer velikih internacionalnih brendova kompanija P&G, Mars, SC Johnson, od nedavno i Neoplante te Baby Food Factory i njenog brenda Nutrino. Zapošljavamo 120 ljudi, od toga je samo šest stručnjaka iz ove regije. Uz sve uspone i padove angolske ekonomije, koja je čvrsto vezana za naftu i prati globalne oscilacije cijena ovog energenta, održali smo stabilan posao proteklih godina. S novim brendovima Candy factory i širim dosegom distribucije, sigurno postajemo još relevantniji partner sadašnjim i novim principalima. Nelt je u Angoli preko 12 godina. S populacijom od 30 milijuna stanovnika i 1,5 milijuna novorođenih svake godine, uz naša dosadašnja iskustva iz segmenta distribucije, shvatili smo da se trebamo pozicionirati u segmentu proizvodnje brendova koji uvažavaju ekonomsku realnost. Uz partnerstvo s lokalnom kompanijom Oxbow, uspjeli smo iskoristiti pozitivno ekonomsko i političko ozračje za realizaciju naše investicije”, ističe Miloš Jelić, predsjednik uprave Nelt Grupe.
Nakon otvaranja kompanije NELT Europa u Zagrebu krajem prošle godine, glavni cilj Nelt Grupe na hrvatskom i slovenskom tržištu je bio plasman proizvoda iz novoizgrađene tvornice Baby Food Factory pod brendovima Nutrino Baby i Nutrino LAB. Kako se radi o jednoj od najmodernijih tvornica dječje hrane u Europi koja je izgrađena 2018. godine, iz Nelt Grupe napominju da su potrošači vrlo brzo prepoznali kvalitetu i ukazali povjerenje. Dodaju da je njihova vizija vezana uz ponudu zdravih voćnih obroka svim uzrastima, ne samo bebama. Iz tog razloga su lansirali brand Nutrino LAB namijenjen odraslima, a upravo su u fazi lansiranja branda Nutrino Junior s proizvodima za malo stariju djecu i okusima koji su prilagođeni starijoj djeci. „Kako je zdrava prehrana sve više u fokusu prosječnog stanovnika i teško je naći kvalitetan zdravi snack ponosni smo što nudimo zdravi voćni obrok za sve dobne skupine. Otvaranje novih tržišta je dio naše dugoročne strategije koju smo nazvali Accelerate 2025. Tom strategijom želimo ubrzati promjene koje su nužne za rast i razvoj svih kompanija, pa tako i naše, te smo u fokus stavili digitalizaciju, edukaciju, razvoj, usavršavanje i izvrsnost u područjima u kojima Nelt posluje“, pojašnjavaju iz Nelt Grupe čija su glavna područja poslovanja su distribucija, logističke usluge te razvijanje vlastitih brendova. „Prvi korak u Hrvatskoj je bio plasiranje brendova Nelt Grupe tako da osim brendova Baby Food Factory-a, Nutrino i Nutrino LAB, imamo i brendove Neoplante - tvornice za preradu mesnih proizvoda u Novom Sadu u kojem proizvodimo Prego gotova jela, Patelina paštete, te polutrajne salame vrhunske kvalitete. Osim toga imamo i pogon Banim, to je mjesto gdje se proizvode razne vrste materijala za in&out of store izlaganje, kao što su kartonski stalci, razni plastični stalci i sve vrste oznaka za dućane. Većina kartonskih i plastičnih stalaka koje vidite u trgovinama širom regije upravo dolaze iz našeg Banim pogona. Uspostavili smo suradnju s Krašem za brendove Dorina i Čoksa“, ističe Milena Vušak, menadžerica zadužena za razvoj poslovanja za Hrvatsku i Sloveniju.
Vušak kaže da su, što se tiče hrvatskog tržišta, veći kupci odmah prepoznali Nelt proizvode te su odmah počeli poslovni suradnju dok neki drugi kupci još uvijek razmatraju početak suradnje. „U Hrvatskoj ima još puno prostora za rast a ono što je najbitnije da kupci koji su nam dali priliku zaista uživaju. Veseli nas i činjenica da na dnevnoj bazi dobivamo upite od potrošača koji vide naš proizvod i žele ga kupiti. To u ovom trenutku smatramo našim najvećim uspjehom. Imali smo velike marketinške kampanje u regiji i te kampanje su vidljive u Hrvatskoj i Sloveniji. Uskoro kreće kampanja u Hrvatskoj i Sloveniji, što će sigurno doprinijeti još boljoj zastupljenosti naših proizvoda“, pojašnjava Milena Vušak.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....