Hrvatska poštanska banka (HPB) svojim poslovnim postignućima, kontinuiranim uspjesima i ulogom u zajednici, potvrđuje poziciju jedne od najvažnijih kreditnih institucija u Hrvatskoj. Kontinuirani rast je rezultirao ulaskom među pet najvećih banaka u Hrvatskoj po tržišnom udjelu krajem 2023. čime je HPB ostvarila jedan od svojih srednjoročnih strateških ciljeva, a uspješnim je operativnim pripajanjem bivše Nove hrvatske banke započela novu fazu razvoja još predanija potrebama građana i gospodarstva.
HPB posluje u 67 centara, 12 regionalnih centara i raspolaže mrežom s više od 600 bankomata pružajući podršku blizu 600 tisuća klijenata. Strateškom suradnjom i jedinstvenim projektom s Hrvatskom poštom, Banka nudi usluge i u najvećoj poslovnoj mreži diljem Hrvatske.
Sustavnom posvećenosti klijentima, agilnim pristupom razvoju bankarskog tržišta te implementacijom ESG čimbenika u poslovne procese, Banka se ističe i kao važan dionik u napretku domaćeg gospodarstva i predvodnik u tržišnim trendovima.
Tržišni iskoraci i poslovni rezultati potvrđeni su i nizom značajnih priznanja. U 2021. HPB-u je dodijeljena nagrada HANFA-e u kategoriji najboljeg korporativnog upravljanja u segmentu Službenog tržišta Zagrebačke burze, u 2022. je osvojila nagradu Zagrebačke burze za Dionicu s najvećim porastom prometa, dok je u 2023. nagrađena za Dionicu s najvećim porastom cijene.
Banka je u listopadu 2023. prva značajno povećala kamatne stope na štednju građana, što je u razdoblju od šest mjeseci rezultiralo s više od 1,3 milijarde eura depozita te je doprinijela suzbijanju inflacije u Hrvatskoj. Početkom 2024. HPB je uvođenjem iznimno povoljnih kamatnih stopa na gotovinske nenamjenske kredite pokazala kako je važno biti pouzdana banka koja razumije potrebe klijenata, prilagođava se te je spremna uvijek ponuditi kvalitetna rješenja.
HPB potiče razvoj mikro, malih i srednjih poduzeća s posebnom pažnjom na IT i turistički sektor, prehrambenu industriju, obnovljive izvore energije, maloprodajne lance i proizvodne industrije usmjerene prema novim zapošljavanjima i održivom razvoju.
Usmjerenost na održivo poslovanje potiče inovacije u HPB-ovim proizvodima, uslugama i procesima u skladu s ESG principima, a HRIO nagrada u kategoriji Upravljanje okolišem 2023. potvrda je izvrsnosti u očuvanju okoliša.
Naglašena se društvena odgovornost HPB-a očituje i jedinstvenim internim projektima, čiji su ciljevi dugoročni boljitak i stvaranje uvjeta za bolji život u Hrvatskoj. Programom “Volontiramo za Hrvatsku” HPB-ovi zaposlenici od 2021. organizirano volontiraju u domovima za djecu i domovima za starije, pučkim kuhinjama, udrugama za zbrinjavanje životinja, u pošumljavanju i uređenju okoliša. Potvrda HPB-ove društvene uloge je i posebno priznanje Volonterskog centra Zagreb u kategoriji Poslovni sektor iz edicije Volonterskog Oskara. Banka provodi i program ‘HPB za financijsku pismenost’ za poduzetnike, građane, djecu i mlade, a podršku edukativnim projektima pruža i kroz institucionalne suradnje.
Banka se iznimno brine za zaposlenike te joj je 2024. osmu godinu zaredom, dodijeljen certifikat Employer Partner i certifikat “Tvrtka prijatelj zdravlja” za narednih pet godina. Povećanje materijalnih prava zaposlenika, edukacije i podrška talentima te cjeloživotnom učenju uz stalno unaprjeđenje organizacijske kulture osiguravaju joj zavidno mjesto među poželjnim poslodavcima.
Uspješnom prilagodbom tržišnim izazovima i prepoznajući prilike za daljnji napredak, snažna i ambiciozna HPB motivirana je i dalje stvarati uvjete za bolji život u Hrvatskoj.
Sadržaj nastao u suradnji s HPB-om
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....