Najveći hrvatski proizvođač i izvoznik jakih alkoholnih pića Badel 1862 nastavlja sa sustavnim radom na promociji svojih proizvoda na izvoznim tržištima kroz zapažene nastupe na najvažnijim međunarodnim sajmovima. U Berlinu Badel 1862 upravo sudjeluje na vodećem svjetskom sajmu industrije jakih alkoholnih pića i barova Bar Convent Berlin, javljaju iz kompanije,a prošlog je tjedna sudjelovao i na sajmu TFWA u Cannesu, Francuska (International duty free and travel fair).
Ističu kako je sudjelovanje na najvažnijim međunarodnim industrijskim sajmovima samo dio kontinuiranih napora koje Badel 1862 ulaže u jačanje svoga izvoza. Čak 65% ukupnog izvoza jakih alkoholnih pića iz Hrvatske čine proizvodi Badela 1862.
„Badel 1862 je sa svojim proizvodima prisutan u više od 30 zemalja diljem svijeta, a udio izvoza u ukupnom prihodu iznosi 32% te čini vrlo važan segment našeg poslovanja. Naša ključna izvozna tržišta, uz zemlje iz neposrednog okruženja, su Njemačka, Austrija, Švicarska, Italija, kao i prekomorske zemlje USA, Kanada i Australija. U izvozu smo prisutni sa širokom paletom naših vina, rakija i likera koji se svojom kvalitetom mogu ravnopravno nositi s brojnom i jakom inozemnom konkurencijom, a ključni izvozni brendovi su nam Stara šljivovica, Pelinkovac gorki i Pelinkovac Antique“, istaknula je Ivana Barišić, direktorica izvoza Badela 1862.
Iz kompanije napominju kako su upravo ključni izvozni brendovi u središtu Badelovih ovogodišnjih sajamskih nastupa koji su bili vrlo zapaženi i u Cannesu i u Berlinu. Badelovi likeri i rakije u Cannesu su se našli među stotinama vrhunskih proizvoda koji se svakodnevno nude milijunima putnika u svjetskim zračnim lukama te na graničnim prijelazima, a oduševljeni posjetitelji i sudionici imali su priliku uživati u tradicionalnim hrvatskim pićima u samom srcu Azurne obale. Bar Convent Berlin (BCB) i ove godine je pak mjesto okupljanja vodećih stručnjaka i predstavnika industrije jakih alkoholnih pića te barmena i ugostitelja iz cijelog svijeta, a očekuje se više od 15 000 posjetitelja .
„I ove godine Badel 1862 sa svojim atraktivnim izlagačkim prostorom u glavnoj sajamskoj dvorani berlinskog sajma privlači pažnju i izaziva velik interes posjetitelja. Konkurencija je ogromna, ali se uspijevamo istaknuti – i našim nastupom, aktivacijama za posjetitelje i vrhunskom kvalitetom naših proizvoda. Antique Pelinkovac se već pozicionirao kao prepoznatljiv brend u svijetu jakih alkoholnih pića, a na BCB-u ga je moguće degustirati i u našem signature koktelu Antikovac. Antique Pelinkovac posebno privlači mlađe posjetitelje sajma, dok su njemačkoj publici jednako zanimljivi i naša Šljivovica te Pelinkovac Gorki. Ponosni smo i na zapažen nastup na nedavno održanom prestižnom TFWA sajmu u Cannesu na kojem smo sudjelovali prvi put. U svijetu koji se sve više okreće digitalnim kanalima interakcije i prodaje, sajmovi zadržavaju važnost jer predstavljaju ključnu točku susreta između proizvođača i brendova, distributera, kupaca i potrošača, omogućavajući izravnu komunikaciju, izmjenu informacija i iskustava te izravno otvaraju nove poslovne prilike“, komentirao je Lovro Vučković direktor marketinga Badela 1862.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....