Partnerstvo

Infobipu Span otvara vrata u 1500 kompanija na šest kontinenata

Izvozna suradnja domaćih IT divova Hrvatski jednorog posluje u području SMS-a s Googleom i Uberom, ali sad ulazi na teren na kojem dominira Span Partnerstvo s Microsof-tom zanimljivo je Infobipu, jer Span se iskazao kao vrstan prodajni partner
 Srećko Niketić / CROPIX

Infobip, prvi hrvatski startup jednorog, i Span, najveći hrvatski softverski izvoznik i jedna od deset najvećih IT kompanija u Hrvatskoj, sklopili su prodajno partnerstvo. Infobip se tržišno proslavio sa SMS uslugama.

Omogućio je da se njima može upravljati izravno iz IT sustava kompanija, kao i da ih se pod jednakim uvjetima može slati po cijelom planetu. Kao rezultat hrvatski jednorog, koji vodi Silvio Kutić, ima više od četiri milijarde krajnjih korisnika i više od sedam milijardi mjesečnih transakcija. Poslovno pak surađuje s klijentima kao što su Facebook, Google i Uber.

U međuvremenu je Infobip proširio ponudu i, uz SMS rješenja, kreirao i složena IT rješenja zvana Moments, Conversations i Answers. Osim što mu je novi softver olakšao dolazak do valuacije od milijardu dolara, novi su softverski proizvodi hrvatskog IT asa natjerali i da počne graditi novu, globalnu prodajnu infrastrukturu. Tu u igru ulazi Span.

Aleksandar Daić, strateški menadžer za korisnike i partnere u Infobipu, kaže da danas ne postoji organizacija koja ne ide prema digitalnoj transformaciji. Navodi da će u suradnji sa Spanom ubrzati digitalnu transformaciju postojećih i novih klijenata.

“Upravo zato vjerujemo da bi tehnološke tvrtke trebale ujediniti snage i stručnosti kako bi klijentima isporučile najbolja komunikacijska rješenja i ubrzale im poslovne promjene”, kaže Daić.

Span je, poput Infobipa, globalna tvrtka. Ima više od 1500 klijenata na šest kontinenata. U Hrvatskoj je Span, koji vodi Nikola Dujmović, po prihodima jedna od deset najvećih IT kompanija, najveći je izvoznik softvera i najdugovječniji je partner Microsofta u Hrvatskoj, dakle najdugovječniji partner najveće softverske kompanije na svijetu. To znači da ima golemo iskustvo u prodaji, ne samo jednostavnog paketnog softvera već i najsloženijih IT rješenja. Ove godine Span je čak dobio priznanje kao Microsoftov partner godine u Hrvatskoj. Riječ je o tituli za koju se natjecalo više od 3300 kompanija iz sto država. Partnerstvo s Microsoftom dodatno je zanimljivo Infobipu, jer Span se iskazao kao vrstan prodajni partner koji je i vrlo učinkovit i vrlo inovativan u načinu prodaje rješenja na Microsoftovoj tehnologiji. Dobitna je to kombinaciju koju priželjkuje postići i Infobip.

Tvrtka Span atipična je za hrvatske prilike. Prije 15-ak godina menadžment Spana otkupio je tvrtku od tadašnjeg vlasnika, mađarskog Synergona, za 10,56 milijuna kuna. Bio je to prvi menadžment u buyoutu u Hrvatskoj uopće. Ubrzo, Span postaje jedan od najvećih cloud igrača u Hrvatskoj. Slijede globalni ugovori s McDonald’som, Heinekenom i Rolls Royce Marineom.

Infobip je pak najbrže rastuća hrvatska softverska tvrtka. U 2019. imala je rast prihoda od 38 posto na 602 milijuna eura il. Infobip sličnim tempom raste već godinama, pa se nalazi na popisu deset najbrže rastućih tvrtki koje razvijaju pretplatnički softver koji se kupuje preko interneta, takozvani SaaS. Na istom su popisu Atlassian, Salesforce i Slack. To objašnjava zašto Infobip mora tražiti nove načine prodaje svog softvera.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
08. studeni 2024 11:39