Studenti Zagrebačke škole ekonomije i managementa, koji su prošli tjedan na radionici u sklopu projekta Hanza Medije "Eu smo mi" predstavili svoje inovativne projekte, u utorak su obišli Aircash. Ova hrvatska fintech tvrtka ugostila ih je kako bi im ukratko predstavili ono što rade, ali i podijelili svoje savjete za razvoj karijere. Studenti ZŠEM-a su, naime, razvili svoje ideje o inovativnim proizvodima i aplikacijama pa im je iskustvo tvrtke i njezinih osnivača bilo izrazito korisno.
Od prve ideje koja je nastala 2015. godine do danas, Aircash je postao tvrtka s gotovo sto zaposlenika, koja djeluje i u drugim europskim zemljama. Hrvoje Ćosić, osnivač Aircasha, poručio je kako je fakultet važan, ali učenje nije jedino što je važno.
- Tijekom studiranja dobivate i poznanstva i kontakte koji vam kasnije mogu biti izrazito korisni – poručio je i nastavio:
- Osim toga, ideje nastaju u razgovoru i druženju s ljudima, a tako se mogu i testirati. Prošlo je vrijeme kada je netko sjedio doma, crtkarao i odjednom mu je na pamet pala fantastična ideja.
Iako su nove ideje uvijek na cijeni i mladi često sanjaju da odmah nakon završenog studija pokrenu vlastiti posao, Ćosić je istaknuo kako rad u korporaciji može pomoći jer može pružiti dodatno znanje, ali i proširiti prije stvorena mreža. Prije Aircasha i sam radio u korporacijama, poslove vezane uz tehnologiju, softvere i nekretnine što smatra nezamjenjivim iskustvom.
Budući da je hrvatsko tržište vrlo malo, studentima je savjetovao da gledaju široko i planove pokušaju ne ograničiti samo za područje unutar granice Hrvatske.
- Mi smo od početka ciljali na Europsku uniju – rekao je osnivač Aircasha.
Iako je dobra ideja ključna, bitno je razviti kvalitetan brend i marketing koji će potencijalne kupce privući da kupe proizvod. Ćosić je, stoga, pojasnio logiku kojom su birali naziv startupa, boje njegova loga, komunikacije s korisnicima…
Na pitanje studenata o tome s koliko su ljudi započeli, Ćosić je rekao da je riječ o svega pet ljudi, ali je to bilo dovoljno za uspješan početak.
- Malo ljudi može napraviti puno. Ključna je motivacija, a mi smo je imali na pretek. Sami smo se pobrinuli za sve: dizajn, financije, razvoj proizvoda. Bitno je imati viziju i ići prema njoj – rekao je.
Nakon uvodnog predavanja, uslijedio je obilazak svih triju Aircashovih katova zgrade u Vukovarskoj tijekom kojega su prošli kroz sve najvažnije odjele - odjel razvoja proizvoda, developmenta, odjel kartičarstva i odjel korisničke podrške. U svakom su ih uredu spremno dočekali zaposlenici koji su rado odgovarali na sva njihova pitanja, i ona vezana uz Aircash i ona kojima su željeli doznati kako izgleda svakodnevica u nekoj od profesija kojom bi se i sami jednom željeli baviti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....