Treća faza popuštanja mjera, koja počinje 11. svibnja, omogućit će rad ugostiteljskih objekata i to samo na vanjskim prostorima i terasama uz poštovanje posebnih epidemioloških mjera. To je jedan od razloga zašto su predstavnici ugostiteljske djelatnosti okupljeni u Strukovnu grupaciju HGK - Županijske komore Split održali online sjednicu. Na sjednici se razgovaralo o poreznim opterećenjima i nametima, zakupu javnih površina i poslovnih prostora u vlasništvu Republike Hrvatske i jedinica lokalne samouprave, nelojalnoj konkurenciji, moratoriju na kreditna zaduženja te ostalim pitanjima od važnosti za poslovanje ugostitelja. Za svaku od navedenih tema na sjednici su dani konkretni prijedlozi i načini postupanja te je dogovoreno da će, ovisno o problematici, Strukovna grupacija uputiti dopise sa svojim prijedlozima prema Gradu Splitu, Hrvatskom zavodu za zapošljavanje, Državnom inspektoratu, a preko nacionalnog Udruženja i same HGK dalje prema ministarstvima i Vladi.
Nadaju se povoljnim rješenjima
''Dok se još više ne relaksiraju trenutni uvjeti za rad ugostiteljskih objekata, mišljenja sam da velika većina ugostitelja neće imati ni uvjete ni motive za raditi.'' rekao je predsjednik Strukovne grupacije ugostiteljskih djelatnosti Hrvatske gospodarske komore ŽK Split Ivan Malada. Potpredsjednik Udruženja ugostiteljskih djelatnosti HGK Stipe Jeličić informirao je kolege o Prijedlogu mjera za ugostiteljstvo Nacionalne udruge ugostitelja i tijeku pregovora sa Stožerom civilne zaštite RH vezano za prijedloge ugostitelja, koji pokušavaju pomiriti zahtjeve socijalne distance ali i što normalnijeg poslovanja i opuštenosti u objektima, te se nada povoljnom rješenju.
Strukovna grupacija ugostiteljskih djelatnosti HGK ŽK Split, za vrijeme trajanja situacije uzrokovane pandemijom koronavirusa, ukazuje na stanje i probleme u ugostiteljstvu te predlaže rješenja. Na samom početku krize Grupacija je uputila prijedloge mjera Gradu Splitu i Splitsko dalmatinskoj županiji.
''Vezano za početak rada ugostitelja u ovim specifičnim uvjetima Državnom inspektoratu smo sugerirali da njihovo postupanje bude prvenstveno edukativno i preventivno, s ciljem ukazivanja na propuste, ukoliko se radi o manjim greškama koje se daju ispraviti. Zato pozivam ugostitelje da se obrate direktno u HGK ŽK Split ukoliko budu imali poteškoća u organizaciji rada u skladu s odlukama i uputama, kako bi u suradnji s nadležnim institucijama na konstruktivan način riješili nesporazume i pronašli rješenja. '', poručio je Joze Tomaš ,predsjednik HGK – Županijske komore Split .
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....