Francuski proizvođač žestokih pića Remy Cointreau izvijestio je u petak o 5-postotnom rastu prihoda u prvoj polovini financijske godine 2018/2019. zahvaljujući skoku prodaje popularnog konjaka Remy Martin.
U šestomjesečnom razdoblju do kraja rujna grupa koja je dobila ime po likeru od naranče Cointreauu s tradicijom proizvodnje utemeljenom 1849. godine, ostvarila je prihode od 571,4 milijuna eura, stoji u priopćenju.
Najviše je pritom poskočila prodaja House of Remy Martin, za 11,7 posto ako se isključe promjene valutnih tečajeva i konsolidacijski efekt, zahvaljujući „snažnim trendovima“ u azijsko-pacifičkoj regiji, posebice u Kini. U odjelu likera i žestokih pića prodaja je gotovo stagnirala "ali bi trebala solidno ubrzati u drugoj polovini godine, potaknuta čitavom nizu komunikacijskih kampanja“.
Prodaja partnerskih brandova grupe smanjila se za 4,5 posto zbog raskida nekoliko ugovora o distribuciji, navodi se u priopćenju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....