Zagrebački velesajam (ZV) je za 2018. godinu objavio pozitivan poslovni rezultat nakon 11 godina negativnog poslovanja te je lani ostvaren ukupni prihod od 152,2 milijuna kuna uz gotovo pet milijuna kuna operativne dobiti, izvijestila je u četvrtak Uprava ZV-a.
U priopćenju se navodi da je pozitivan financijski rezultat ZV-a rezultat strateškog zaokreta, implementacije novog poslovnog modela i nadilaženja izazova koji su sustigli sajamsku industriju u Hrvatskoj.
Velesajam je, ističe se, uspio oživjeti sajamsku djelatnost te osnažiti povjerenje poslovne javnosti i to bez značajnijih ulaganja, a zahvaljujući tome aktivnost poslovanja se utrostručila. Nadalje, Uprava ZV-a smatra i da je značajan pomak ostvaren i kroz sklapanje relevantnih internacionalnih partnerstava što je rezultiralo osnaživanjem segmenta međunarodnog poslovanja.
"Angažman prostora namijenjenih sajmovima i događanjima u 2018. godini povećan je na gotovo 260 dana u godini s prosječnih 110 dana u prethodnom razdoblju. Naši brendovi postigli su izvrsne rezultate, posebice "Ambienta" koja je revitalizirana programski i sadržajno. Od vitalnog interesa bio je povratak "Zagreb Auto Showa" kao i dvoznamenkasti rast "Nautike" te kvalitativni iskorak "Interlibera" i "InfoGamera". Ključni pokazatelji izvedbe i uspješnosti djelatnosti sajmova, događanja i zakupa u kontinuiranom su porastu“, istaknula je direktorica ZV-a Dina Tomšić.
U tijeku je i digitalna transformacija, uvođenje novih tehnoloških rješenja, a razvijaju se i novi projekti temeljeni na digitalnom doživljaju. U planu je i izgradnja multifunkcionalnog sajamsko-kongresnog centra sa svim potrebnim pratećim sadržajima, kaže se u priopćenju.
Zagrebački velesajam je više od stoljeća dio identiteta grada Zagreba, a svoj veliki jubilej, 110 godina od utemeljenja, proslavit će svečanom akademijom u Hrvatskom narodnom kazalištu u studenom ove godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....