Nakon što su klijentima Zagrebačke banke sredinom travnja počele stizati nove kartice, bez obzira datum isteka onih koje trenutno koriste, stiglo je objašnjenje. Iz hrvatske članice UniCredita danas su objavili kako je razlog za to migracija njihovih debitnih kartica s Vise na Mastercard. U debitne kartice spadaju tekući, žiro, multivalutni i multivalutni žiro račun te kartice poslovnih subjekata.U svakodnevici korisnika neće se mnogo toga promijeniti - mogućnosti plaćanja ostaju iste, ne mijenja se ni PIN, onima kojima već nije kartica će stići na kućnu adresu. Aktivirati ju mogu na svim bankomatima i u svim poslovnicama, putem e-zabe i m-zabe ili poziva na broj Kontakt centra.
Migracija korisnika poslovnih kartica počet će u lipnju, a očekuju da će svi korisnici svoje nove debitne kartice dobiti do kraja ove ili početka sljedeće godine. Kreditne kartice neće se mijenjati jer su one i do sada bile vezane uz Mastercard. Njihovi korisnici će tako kartice s novim, modernijim dizajnom dobiti tek kada im istekne trenutna. Isti dizajn primjenjivat će se u svih 13 banaka koje su članice UniCredita, a njegova je posebnost utor koji će omogućiti slijepim i slabovidnim osobama lakše razlikovanje kreditnih od debitnih kartica. Kreditne će, naime, imati četvrtasti, a debitne polukružni utor koji će imati svaka od dva milijuna kartica koje prolaze kroz besplatnu migraciju. Po njegovom završetku, tako će izgledati čak 20 milijuna kartica u svijetu.
Prilagođavanje potrebama klijenata i stvaranje dodatne vrijednosti u Zagrebačkoj banci su istaknuli kao razloge zbog kojih su se uopće odlučili za ovaj korak.
- Nije tajna da ljudi obožavaju kartice i da je njihovo korištenje trend u svijetu pa svake godine imamo dvoznamenkasti rast volumena i broja transakcija. Uz to, svaka druga transakcija je beskontaktna - rekao je Damir Krcivoj, direktor Proizvoda i usluga Zagrebačke banke. Dodao je kako je siguran da će klijenti biti zadovoljni novim karticama i vrijednim pogodnostima koje im pripremaju s Mastercardom.
Gea Kariž, direktorica Mastercarda u Hrvatskoj, pojasnila je da će korisnici kartica Zagrebačke banke imati dostupne globalne pogodnosti kao što su ekskluziva za utakmice Lige prvaka, Filmskom festivalu u Cannesu i Veneciji ili pariški teniski turnir Roland Garros. U Hrvatskoj su sponzori Ultra Europe Festivala i Dubrovačkih ljetnih igara što znači da će korisnici imati pogodnosti i ako žele posjetiti te manifestacije. Za korisnike Zabe će kreirati i dodatna iskustva, koja će biti dostupna tek kad većina dobije svoje nove debitne kartice.
- Želimo stvarati nova iskustva jer 57 posto Hrvata želi trošiti na putovanja, festivala ili gastronomiju. Osim toga, tri od četiri Hrvata trošenje na iskustva smatra vrijedno potrošenim novcem - istaknula je Gea Kariž.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....