U 2023. godini, ukupni prihod tvrtke Xiaomi iznosio je 271 milijardi RMB-a, dok je prilagođena neto dobit skočila za 126,3 posto, u odnosu na 2022. godinu, dosežući 19,3 milijarde RMB-a. Iz Xiaomia, tvrtke za potrošačku elektroniku i pametnu proizvodnju s pametnim telefonima i pametnim hardverom povezanim putem Interneta stvari u svojoj jezgri, istaknuli su da je povećanje prilagođene neto dobiti daleko nadmašilo očekivanja tržišta i označilo drugi najviši stupanj profitabilnosti od trenutka kotiranja tvrtke.
Troškovi pametnog poslovanja električnim vozilima i drugim novim inicijativama porasli su na 6,7 milijardi RMB-a. U četvrtom tromjesečju 2023. godine, ukupni prihod Xiaomija porastao je u dva uzastopna tromjesečja, dosegnuvši 73,2 milijarde RMB-a, što je povećanje od 10,9 posto u odnosu na prethodnu godinu, dok je prilagođena neto dobit porasla za 236,1 posto dosegnuvši 4,9 milijardi RMB-a.
Tijekom 2023. godine, Xiaomi je provodio svoju ključnu operativnu strategiju dvostrukog naglaska na skaliranje i profitabilnost. Protekla godina je, također, bila inauguracijska godina za novu korporativnu strategiju Čovjek × Automobil × Dom. Što se tiče razvoja novog ekosustava, Xiaomi je predstavio svoj novi operativni sustav, Xiaomi HyperOS i lansirao prvo električno vozilo – Xiaomi SU7 koji je predstavljen 28. ožujka 2024. godine, a što će dodatno obogatiti Xiaomijev portfelj.
Strategija preumim pozicioniranja Xiaomia potiče snažnu potražnju za flagship modelima pametnih telefona U segmentu pametnih telefona, globalne isporuke Xiaomija dosegle su otprilike 145,6 milijuna jedinica u 2023. godini, dok je godišnji prihod od pametnih telefona dosegnuo 157,5 milijardi RMB-a, uz bruto profitnu maržu od 14,6 posto . Prema Canalysu, Xiaomi je zadržao 3. mjesto u globalnim isporukama pametnih telefona tijekom tri uzastopne godine.
Uspješan globalni brend
Xiaomi je jedan od najuspješnijih globalnih brendova u Kini, a njegovi pametni telefoni zadržali su čvrsto mjesto na globalnom tržištu prošle godine. Prema Canalysu, u 2023. godini, Xiaomi se rangirao među prva tri proizvođača po broju isporuka pametnih telefona u 51 zemlji i regiji širom svijeta. Konkretno, Xiaomi je na drugom mjestu po isporuci pametnih telefona na Bliskom istoku i na trećem mjestu u Latinskoj Americi, Africi i jugoistočnoj Aziji, uz rast tržišnog udjela u svim tim regijama. Xiaomi je s televizorima unaprijedio svoju strategiju premium pozicioniranja. Prema All View Cloudu, u 2023. godini, isporuke Xiaomijevih TV uređaja rangirale su se među prvih pet u svijetu. U 2023. godini, Xiaomijevi pametni veliki kućanski aparati održali su visoki rast u prodaji, prihodi su porasli za gotovo 40 posto u odnosu na prethodnu godinu. Globalne isporuke Xiaomijevih tableta premašile su 5 milijuna jedinica, što je povećanje od više od 50 posto u odnosu na prethodnu godinu. U wereable segmentu Xiaomi zadržava vodeću poziciju u industriji kroz široki portfelj proizvoda. Prema Canalysu, u 2023. godini, isporuke Xiaomijevih wereable uređaja rangirale su se na dugom mjestu u Kini i na globalnim tržištima, dok je Xiaomi po isporukama slušalica na drugom mjestu u Kini. Usporedo s napretkom strategije premium pozicioniranja pametnih telefona, broj aktivnih korisnika i korisnika koji plaćaju Xiaomijeve gaming usluge nastavio je rasti. Time je Xiaomijev prihod od igara dosegnuo 4,4 milijarde RMB-a u 2023. godini, što je povećanje od sedam posto u odnosu na prethodnu godinu.
U 2023. godini, Xiaomi je predstavio nove ciljeve za razdoblje od 2020. do 2030. godine. Tvrtka se obvezala na održiva ulaganja u temeljne tehnologije i posvećena je zauzimanju liderske pozicije u evoluirajućem području globalnih naprednih tehnologija.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....